Getver wat een akelige droom!

Loop er al heel de ochtend mee in mn hoofd, vanacht gedroomd dat ik op de wc zat en afveegde, dat ik bloed had,...verschrikkelijk!Ik heb eigenlijk vanaf dat ik weet dat ik zwanger ben, helemaal niet zoiets gehad, dat ik bang was,..ja alleen als ik naar de wc ging, voor de rest heb ik echt het gevoel dat het goed zit van binnen!maar nu die droom!Bahbah!Voordat ik wist dat ik zwanger was, droomde ik over dat ik zwanger was van een tweeling:), een paar weken later was ik zwanger,..ik hoop zo dat deze droom niet uit komt!Wilde het ff kwijt,..pfffff
xxxLiefs nance

leuk he die angst dromen heb ik ook last van hoor. Dat je van plan bent iets te gaan doen en dat er dan een gerelateerd ongeluk(je) door je hoofd schiet best wel vervelend maar zal er wel bij horen

WANT DROMEN ZIJN BEDROG!!!!!!!!!

Lieverd, ik begrijp je héél goed maar deze komt echt niet uit, tsja....misschien van een tweeling maar je zwangerschap zit helemaal goed.
Volgens mij droom je ook sterker of iig gekker als je zwanger bent, ik droom ook heeeeel raar!!

Maak je nou geen zorgen, is voor je lijf ook niet goed maar ik begrijp dat het door je hoofd blijft spoken.

WANT DROMEN ZIJN BEDROG!!!!

Dikke kus Lynn.

Heel herkenbaar!! M'n man verklaart me voor gek, maar het liefst zou ik elke week wel een test willen doen. 'Broekloeren' doe ik ook nog steeds, hahaha! Het is ook nog zo pril..... Kom op, meis! We gaan samen de 9 maanden door! Komt goed.....

Liefs xx

hey nance

pff wat een rotdroom zeg maar ik kan je gerust stellen dat ik 9 maanden horror dromen heb gehad bij die kleine en hij is kerngezond dus waarschijnlijk komt het gweoon door de zwangerschap

praat het lekker van je af hier dat scheelt al

veel liefs en dikke knuf

hey meis

helemaal niet gek hoor, droom ook de meest afschuwelijke dingen sinds ik zwanger ben. echt de ene horror na de andere!! bijv. over een vriendin die abortus wilde doen en ik moest met mijn zwangere buik mee. toen werd de baby in stukjes eruit gehaald en leefde nog AFSCHUWELIJK haha maar zoals lynn zegt dromen zijn bedrog en gelukkig maar ;)

xxxx

Wat fijn dat ik niet de enigste bent!Voel me in iedergeval nog steeds op en top zwanger alleen, komt er nu wel steeds een flits naar boven van dat ik persee nog een test wil doen digital, zodat ik 3+ zie.Alleen zit daar zo aan te twijfelen, vroeger had je die dingen nog geen eens, tenminste bij n 3 andere zwangerschappen,...en was allemaal goed,...nu zit ik er steds maar in mn hoofd van wel...niet...wel...niet!!Aan de ene kant zou ik het gewoon moeten doen, over een week of 2, aan de andere kant ook weer bang dat er nog steeds 1-2 staat.maar 3+ zou me wel heel erg geruststellen.Pff wat ben ik een zeikerd zeg!

Moppie2012...Hoe is het verder met jou???
Dikke kus Nance

hey nance

bij mij gaat het goed eigenlijik heb niet heel veel klachtjes af en toe wat misselijk dus hier ook heel bang voor slechte echo ook al vind iedereen me echt zwanger qua stemmingswisselingen haha maar ja geen bloed is doorgaan
moeders voor moeders was hier maandag en toen ook weer knappositieve test dus moet haast wel maar denk dat ik overtuigd ben met goede echo

veel liefs

Terug
Bovenaan