getver wat gaat dat hard!!!

Bij jullie ook? Nu zullen jullie wel denken wat dan??

Nou ik bedoel dus dat Yari zo hard groeit en erg bijdehand is. Voor anderhalve week terug kon ie zijn rompers nog aan en van het weekend geen 1 meer. Nu had ik gelukkig al wel ondergoed setjes gehaald (vind rompers niet leuk meer) en dat kon ie aan maar ik had echt even zoiets van jeetje mina wat gaat dat hard zeg.

En zo ook met het praten en de rest van de ontwikkeling. Hij doet dingen die eigenlijk nog niet hoeven met ruim 16 maanden maar ja hij doet t haha.

Gelukkig komt ie af en toe ook nog even lekker knuffelen haha.

En hier nog even een leuke foto. In de kennel van de hond van mijn ouders haha.

(oja het is geen spook hoor wat er voor de camera zweeft maar de rook van manlief haha)

Tja dat ken ik...
Hjerre is ' ineens'   ook uit zijn kleren gegroeid! Geen shirtje is meer groot genoeg en zijn broeken die ik normaal omsloeg, passen ineens perfect! En dan kletsen, was het vorige week nog als enige tweewoordzinnetje: dag, dag mama. Ik het nu: opa jas en troek uit ( broek uit) zusje weeh weeh en nog een paar van die dingetjes meer.
Het gaat echt ineens supersnel! Echt kleine mannetjes worden ineens groot!

Groetjes Hanneke

Ja, het gaat idd veel te hard!
Vanmiddag dacht ik nog, vorig jaar kreeg ze rond deze tijd haar eerste fruithap en nu zit ze aan tafel lekker zelf met een vorkje te prikken en te eten!

Waar gaat de tijd toch zo snel naar toe????

Marieke mv Lyanne

Haha, zo kon meneer hier vorige week ook van de ene op de andere dag z'n broeken niet meer aan. Beetje hoogwater. Ben meteen maar nieuw gaan halen.
Liefs Nelleke

Al die nieuwe kleren is dan wel weer een voordeel van snel groeiende mini's haha. Kunnen we eindelijk weer even los met aankopen.

Maar het gaat inderdaad snel!
Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan