Getver!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Nou, ik had pas a.s. zondag ongi moeten worden, maar ben het vandaag al geworden (dag 31) i.p.v. dag 34.
Ik kan wel janken. Ik heb vreselijke pijn in mijn buik en ben nu aan het werk.
Mijn mannetje was moe vanmorgen en die zei dat ik er teveel mee bezig was en dat het zo nog wel eens heel lang kan duren. (ik heb niet eens een knuffel gehad) Snik snik.
Door naar ronde 5.
Ik ga ook nog niet uitrekenen waneer mijn NOD is en misschien doe ik dat ook wel niet meer.

Balen zeg! Mijn man zegt dat het wel een keer lukt en maakt zich niet zo druk. Ik belde hem vanmorgen verdrietig op toen ik ongesteld geworden was, maar hij reageerde heel nuchter, terwijl ik het heel moeilijk had... Wij gaan ook naar de 5de ronde nu.
Ik weet hoe je je voelt...
liefs waterman

Jeetje, vervelend hé!!!!!!!!
Mijn vriend en ik hebben in de tweede maand een beetje mot gehad aangezien hij ook vond dat ik er teveel mee bezig was, tjjaaa, mannen verschillen nu éénmaal met vrouwen en dat is iets wat we dan maar moeten accepteren, ik heb het er nu met vriendinnen meer over en hier op de site en af en toe met mijn vriend!!!!!!!
Deze maand werd ik weer ongi ( rone 5 ) en toen hij thuiskwam en ik het hem vertelde was hij heel teleurgesteld en vond het ook jammer en balen dussss mannen zijn er écht wel mee bezig maar gewoon op een andere manier denk ik!!!!

Wel heel vervelend vind ik het om dit soort dingen niet te kunnen delen met je partner terwijl het toch iets heel bijzonders en intiems is tussen elkaar, vrreeemmdddd maar wwaaar!!!!!!!!

Je bent in ieder geval écht niet de enige hoor...misschien dat dat een beetje scheelt voor je!

Sterkte,

Groetjes Kaa

Hoi hoi,ik herken het helemaal,mijn vriend zij ook dat ik er teveel mee bezig was,en dat klopt ik was helemaal geobsedeerd van het zwanger worden,nu ben ik er een heel stuk minder mee bezig,ik kreeg eerst ook geen knuffel,maar nu wel,omdat we al in ronde 11 zitten,denk ik.maar mannen gaan er heel anders mee om,mijn viend wilt ze heel graag ,maar heeft geen haast en ik wel hihihihih,sucses met je volgende ronde,ik voel me ongi ook alweer opkomen,maar ja we gaan met ze alle vol moed het nieuwe jaar in,gr manuela

KNUFFEL KNUFFEL KNUFFEL!

Zo, als je mannetje het niet doet, zal ik wel een arm rond je heen slaan hoor.

Vreselijk balen zeg! Maar niet getreurd, volgende ronde vast beter.
Veel sterkte tijdens je dip!

Veel knuffies
Miranda 31

Terug
Bovenaan