Getverderrie!

Ben dat zuurbaden echt zat! Het ging iedere keer nog wel redelijk, maar nu werd ik er afgelopen nacht al spugend wakker van.... Dan is het niet zo grappig meer...... Gelukkig is het matras niet vies geworden, maar ben er al met al nu wel een beetje klaar mee. Ik loop echt van het één in het ander. Klachtenvrij weekje heb ik eigenlijk nog niet gehad.

Zo, dat moest 'r ff uit! Sorry voor het geklaag, maar denk dat er vast medestanders zijn die er soms gewoon ff helemaal zat van zijn......

hier nog zo 1 is het niet maagzuur s`nachts dan kan ik er 30 keer uit om te plassen of ik kan niet in slaap komen van wegen mijn rusteloze benen om gek van te worden .
het duurt nog even maar ik ben echt aan het aftellen ik ben er nu wel een beetje klaar mee .
hoe lang moet jij nog .
liefs evelien

@evelien: ik moet nog tot 2 mei. Nog ruim anderhalve week werken en dan nog zes weekjes thuis. Daar heb ik wel echt zin in hoor! Ben benieuwd wat morgen voor dag brengt...... Dan ben ik voor het laatst 'kinderloos' jarig. Gister al een lief verwen cadeau van mijn moeder gehad. Aankomende nacht komt mijn vriend weer thuis van een weekje buitenland voor het werk. Kortom, morgen moet wel leuk zijn!

@ bopli in de buik dat is idd lekker dat je bijna verlof hebt .
En van harte gefeliciteerd met je verjaardag neem maar een extra taartje voor mij hihihihi .
ik ben op 15 mei uitgerekend .
heerlijk dat je mannetje weer thuis is lekker gaan genieten .
ik had gisteravond een redelijk goeie avond alleen een beetje last van maagzuur kon verder wel lekker slapen , heb een beetje antagel ingenomen .
heel veel plezier vandaag .

liefs evelien

Terug
Bovenaan