Geur vagina na bevalling

<p>9 weken geleden ben ik bevallen. Knip gehad wat goed is genezen. </p><p>De geur van mijn vagina is sinds de bevalling veranderd. Het is niet echt vies, maar ook niet heel aangenaam. Geen vislucht, misschien een beetje metaalachtig. Lastig om te omschrijven. Ik heb geen gekke afscheiding of jeuk. Herkent iemand dat de geur verandert?</p><p>Ik geef trouwens borstvoeding en slik inmiddels de minipil. Ben erg benieuwd of het normaal is..</p>
 
Oké, fijn dat het herkenbaar is. Met een beetje pech duurt mijn menstruatie wel nog even, gezien de borstvoeding en pil..
Mensen in combinatie met (een van) deze factoren ervaring?
 
Ja dat is normaal. Had het ook totdat de lochia stopte. Mn dochter is nu 4 maanden en daar geen last meer van.
Je kunt meerdere keren per dag even spoelen daar beneden? Ik doe dat nog steeds omdat de heffingen gevoelig zijn en ik het frisser vind. Misschien voel je je hier ook prettiger bij
 
Ik had dat ook en ik moest toen na een maand na de bevalling check up in ziekenhuis. Het daar ook aangegeven en zij gaven aan dat t normaal is. Inmiddels is t bijna 5 maanden geleden en tis helemaal weg! Ik werd trouwens pas na 4 maanden weer ongesteld, ik geef bv. 
 
Terug
Bovenaan