Geur

<p>Weet iemand of de overgevoeligheid voor geur blijft? Ik ben nu 15weken en geen last meer van misselijkheid maar bij heftige of vieze geuren moet ik wel nog steeds overgeven. Ik hoop zo erg dat dit overgaat. De kleinste geuren zoals de koelkast openmaken en je ruikt iets van eten is al teveel. Dan te bedenken dat ik in de zorg werk en heel veel ontlasting zie</p>

Ik heb helaas mijn hele zwangerschap last gehad van gevoeligheid voor geurtjes. Wel wisselende geuren. Dan weer koffie, dan weer gebakken vlees en dan weer pindakaas. Ik hoop dat het voor jou meevalt! Een positief iets:na de bevalling was het meteen over! 

Ik weet niet voor hoelang het blijft, maar ik ben nu 19+6 weken zwanger en ben nog steeds erg misselijk. Ik ben in het begin 13kg afgevallen door het overgeven. Ik ben nog steeds veel aan het overgeven, maar ik val gelukkig niet meer af. Ik hoef maar aan eten te denken en ik hang boven de wcpot. Geuren van eten maken me nog misselijker. Kortom, ik weet niet hoe lang het blijft en wanneer het eventueel minder word.. maar sterkte elk geval!

Ik weet niet voor hoelang het blijft, maar ik ben nu 19+6 weken zwanger en ben nog steeds erg misselijk. Ik ben in het begin 13kg afgevallen door het overgeven. Ik ben nog steeds veel aan het overgeven, maar ik val gelukkig niet meer af. Ik hoef maar aan eten te denken en ik hang boven de wcpot. Geuren van eten maken me nog misselijker. Kortom, ik weet niet hoe lang het blijft en wanneer het eventueel minder word.. maar sterkte elk geval!

Het verbeterd reukvermogen blijft helaas de hele zwangerschap aan, ook na de zwangerschap kan dit helaas nog een tijdje aanblijven. Het is een beetje afhankelijk van hoe gevoelig je maag is of je hier ook op reageert. Ik ben tot 20 weken extreem misselijk geweest met overmatig braken, ik reageerde niet alleen op geur, maar ook op het zien van vieze dingen of er alleen maar aan denken. Na de 20 weken is het gelukkig vrij snel afgenomen. Ik heb mijn maag ook een beetje rustig kunnen krijgen door het gebruik van opeprazol maagbeschermer , dit maakte mijn maag wat rustiger waardoor het ook daadwerkelijk braken minder werd.  Ik hoop dat je er snel vanaf bent en blijft! veel geluk. 

Bij mij was het na de 20ste ineens voorbij, heb nu ook niet meer dat ik alles extreem goed ruik gelukkig! Hopelijk gaat het bij jou straks ook weg ?

Terug
Bovenaan