Geuren

Hoi allemaal!!

Morgen ben ik 33 weken, zo gaat nu best wel snel eigenlijk. Nog maar 7 weekjes, joehoeee! Dit is mijn derde zwangerschap (derde kindje) en eigenlijk bij alle zwangerschappen een veel sterkere reuk dan normaal gehad. En jullie??

Wat ik heerlijk vind ruiken:

Allesreinger met eucalyptus hmmm
Gezichtsreinigende lotion haha
Ruiterwisservloeistof
Benzine
Wasmiddel

Echt heerlijk.. kan de hele dag mn gezicht wel reinigen en de hele dag tanken, mn autovoorruit schoonsproeien, het huis schoonmaken en wasjes draaien hahahaha...... ik vind onze afwas middel weer heel erg stinken. Dus ja, een nadeel, wat stinkt dat stinkt nu meer dan normaal!

En jullie??

Groetjes mammma

Het opsnuiven van die geuren die je noemt lijkt mij niet helemaal gezond hoor mammma!!! :)) doe je het wel rustig aan??? Zijn toch wel schadelijke stoffen allemaal....... Ik walg overigens van elk geur, maar ja, dat heb ik dan weer te danken aan de misselijkheid die nog steeds niet over is :(

Ik ruik ook sterker, vooral de eerste maanden maar dan inderdaad eerder negatief (vieze vette baklucht, putlucht, sigaretten etc bah!). Nu heb ik er minder last van gelukkig.

hahahah.. ach ik weet dat het niet goed is, ik sta ook geen uren te snuiven hoor....! Gewoon af en toe is, naar mijn idee kan dat echt geen kwaad. Ik weet zeker dat het straks weer helemaal voorbij is, als ik ben bevallen. Inderdaad.. sigarettenrook of sigaar brrrrr... Groetjes!

Junkie!! haha..
ja heb ik ook wel maar ik wordt bijna overal misselijk van.Ja koffie vind ik lekker ruiken maar drink het zelf dan weer niet! en mijn vriend haha die vind ik ineens veel lekkerder ruiken of komt dat gewoon omdat het de pappa van de baby is haha.
xxx nice

Hahah.. hmmm misschien ben ik dan toch een uitzondering! Ik moet wel zeggen, als ik iets lekkers ruik/zeep, dan word ik daarna vaak ook wel wat misselijk.. ach hormonen he..!

Groetjes mammma

Ik ben helemaal weg van Andrelon shampoo die voor elke dag is. Die ruikt zooooo lekker!! Ruik ook alles veel sterker en lang niet alles in positieve zin. Ruik of poes ter plekke zit te poepen of niet (voordeel is dan weer wel dat vriendlief de bak mag uitscheppen hihi) en vis stinkt heel erg, ook een heel scherpe geur vind ik. Zo zijn er nog veel meer voorbeelden.

Terug
Bovenaan