geurtjes

Ik stink !!!!!!

sinds ik zwanger ben vind ik mezelf stinken. Ik zweet als een gek en hoeveel of welke deodorant ik ook gebruik, niks helpt. Bah.
En dan het geweldige witvloed. Nou daar wordt je ook niet frisser op. Paar keer per dag een nieuw inlegkruisje in en dan nog ruik ik het.
Super vervelend.
Bij de eerste zwangerschap had ik daar bijna geen last van. No is deze zwangerschap sowieso anders dan de eerste, maar ik twijfel er soms aan of het nou aan de zwangerschap ligt of dat ik mezelf niet goed verzorg ???? Die stomme hormonen maken je zo onzeker.

Zijn er nog meer dames die opeens last hebben van erg zweten en geurige witvloed ???
 
Ik zweet niet meer dan anders, en mijn witvloed geurt niet bepaald ofzo..

Is wel veel meer nu ik zwanger ben.. maar heb niet het idee dat het stinkt.
Ik heb trouwens helemaal geen last van geurtjes. alleen de zweetvoeten van mijn vriend ruik ik heel erg!

Lekker elke dag douchen en anders meerdere x per dag deo gebruiken? voor je eigen gemoedsrust?

Liefs
 
Ik heb veel witvloed, maar dat hoort niet te ruiken hoor! misschien maar eens vragen of ze de volgende keer een monstertje nemen, misschien heb je een infectie, schimmel of bacterie!
Voor zweet kun je het beste een roller zonder parfum/alcohol nemen, een spuitbus oid met een geur verergert het vaak alleen maar!
Liefs
 
Hoi, ik ben 26 jaar en 23 weken zwanger. Soms zweet ik snachts heel erg. Dat me lichaam er nat van is. Maar dat had ik voor mijn zwangerschap ook wel is. Meestal rond mijn menstruatie tenminste daar steek ik het altijd op. Ook onder me borsten zweet ik meer. Maar meer met periodes. Vorige heb ik 2 of 3 keer op 1 dag gedoucht weet niet meer precies. En witte vloed heb ik altijd al best veel. Inleg kruisje vind ik daar niet tegen helpen dat maakt het alleen maar plakkeriger. Ik draag ze wel vanwege urineverlies als ik hoest enzo. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als je dat normaal niet zo heb. inlegkruisjes van always zijn geparfurmeerd en dat scheelt echt vind ik.

sucses verder
 
Hai, ik heb zelf niet veel last van zweet enzo.
Witvloed heb ik wel vrij veel last van. En soms ruikt het ook erg en soms is de kleur niet goed. Ben enkele weken/ maanden terug naar de dokter geweest. Bij mij was het een schimmel ( al 4 x) ik had niet jeuk ofzo. Zou als ik jou was even naar de dokter gaan. Krijg je wat voor en dat is het over. jammer genoeg komt het bij mij elke keer weer terug :-(
Succes ermee
 
Terug
Bovenaan