geurtjes

paar topics hieronder staat een onderwerp over niet misselijk zijn. had daar ook al gereageert, maar wou toch ook hier even mijn verhaal kwijt.
op zaterdag ga ik altijd even naar de markt, maar vandaag was het toch niet fijn pfff al die geurtjes, voelde me echt beroerd en dan de warmte erbij werkte ook niet echt mee. merk zowiezo dat de misselijkheid langzaam toe neemt. ben nog geen 6 weken en voel me overdag vaak beroerd. heb nog niet gespuugd, maar de aandrang is er wel.
smorgens bij het opstaan valt het nog wel mee, maar in de loop van de ochtend tot na het avond eten wordt het steeds een beetje erger.
bij de eerste ben ik de eerste 3 maanden en de laatste 3 maanden echt heel beroerd geweest en ben bang dat ik weer de zelfde kant op ga.

daarnaast voel ik ook de energie uit mijn lichaam glijden. ben snel moe en kan niet zo veel hebben. ben normaal heel geduldig, maar merk dat ik steeds sneller mijn geduld verlies.

maar goed het is voor een goed doel zullen we maar zeggen :)

hoi las...ik heb net zelf een berichtje geplaatst over hormonen..ook ik heb geen energie,ben moe en kan helemaaaal niks hebben!! erg irritant. Maar als je moe bent moet je je daar gewoon aan toe geven..heerlijk lekker ff slapen,ik doe dat ook.en jammer dan,geen energie. je mag nu best toegeven aan je moeheid..je lichaam is tenslotte hard aan het werk.gun je de rust.

ikzelf heb geen lst van "geurtjes" ben wel misselijk geweest,meer wagenziek zeg maar want heb niet moeten overgeven.
het hoort erbij..ook ik heb het daar wel voor over,alleen het rot voelen en sjaggerijnig zijn..bijna depri..dat vind ik toch echt niet tof! dat mag van mij wel verdwijnen.

maar goed..geniet gewoon en luister naar je lichaam!

grt inge

je rust nemen is niet altijd te doen als je nog een peuter hebt rondlopen, die aaaaaaltijd wel iets te vertellen of vragen heeft hihhi
en wil haar nog niet uitleggen waarom ik zo moe ben aangezien ik dan zeker weet dat iedereen het te horen krijgt en daar vind ik het nog te vroeg voor.
maar goed, hou het in de gaten. morgen ochtend lekker uitslapen, schop ik papa het bed uit hahahah

ja dat snap ik..ik heb er hier ook 1 rondhuppelen van 16 maanden...en zit hij nou net in de fase van alles uitproberen en als iets niet lukt of mag dan lekker driftig tekeer gaan pfff..

precies..die mannen gewoon dingen laten overnemen..

succes en fijne avond

Hee,

hier precies zo. Weinig energie om wat te doen, heel moe maar kan weinig naar bed omdat er 3 rondlopen. (behalve op de dagen dat de oudste de hele dag naar school gaat op di.+do)
Dan s avonds maar eerder. T is niet echt gezellig maar wel hard nodig.
En dan al het overgeven.......ben al bijna 4 kilo kwijt en kan s ochtends niets eten of drinken, tussen de middag wat brood en drinken, s avonds een beetje. Maar ook daar wordt je slap van.
Winkelen, boodschappen doen zijn geen pretje met allerlei luchtjes!

Die mannen....ja de mijne mag ook behoorlijk
bak. En gelukkig ziet hij dit deze keer ook in.
Dat maakt al heel wat goed.

succes allemaal,
gr. Blije Mama van 3

Ik ken het, ik ben de hele dagen misselijk en heb mijn vriend gister "vriendelijk" gevraagd geen knoflook meer te eten, want k stond boven de emmer! Ik ruik alles zo goed, en daar word ik nog misselijker van! Ik heb ook echt geen energie en lig veel te slapen of te rusten! Kan ook niets hebben, ben net een aangebrand kippetje dat rond loopt! Ik hoop toch wel dat dit geen 9 maanden mag duren! Want dat vind ik niet alleen erg voor mezelf maar ook voor de mensen die met mij leven! haha..

hallo dames,

ook ik ben nu een dag of 3 (6weken zwanger) de hele dag misselijk. vanaf ik opsta tot dat ik naar bed ga. ik heb 1x overgegeven, maar dat kwam denk ik vooral dat ik een glas water iets wat te snel heb opgedronken, op een nuchtere maag. 's morgens eten is echt een drama. alles wat ik voorheen lekker vond krijg ik nu al kokhalsneigingen bij. echt zo erg.
ok de geurtjes komen niet echt ten goede. ik werk in de gehandicaptenzorg en waar ik voorheen mijn handen niet voor omdraaide is nu een behoorlijke struikelblok. ik hoop maar dat het snel voorbij is, want ik voel me gewoon de hele dag daardoor niet lekker en ook nog eens heel moe erbij. zeg al tegen mijn man dat ik nu een relatie met het bed heb, hihi

groetjes!!

Terug
Bovenaan