Gevaar op de overloop!!!

Jemig, schrik mij een apenhoedje! Hebben we (eindelijk) zo’n vreselijk traphekje geplaatst op de overloop, dank ik ‘op safe‘ te zijn boven... NOT. De spijltjes van het vaste hek op de overloop zitten zo ver van elkaar vandaan dat Stijn er tussendoor zou kunnen. Wordt een beetje nerveus van alle valkuilen in huis. Weten jullie er nog een paar want we gaan vanmiddag shoppen voor...? Tja wat eigenlijk... een plank ofzo?

Fijne dag allemaal!

Hey,

Wij hebben boven een traphekje van KiddyGuard (zie plaatje). Deze kun je gemakkelijk "oprollen". Het neemt ook niet zoveel ruimte in.

Halverwegen de trap hebben we een "vast" hekje, maar dat was meer voor de hond.

Groetjes,
Nelly.

Wij hebben een voor de trap gewoon een traphekje. Maar naar de zolder hebben wij zo'n mooie open trap. Niemand denkt eraan dat kleintjes daar met gemak onder kunnen kruipen. Dus wij hebben tussen de 1e en 2e tree van de trap een gordijnroede (metalen) tussen gezet. Zodat meneer er niet doorheen kruipt en dan ploep beneden ligt.

Jolanda

Dat gordijnding is wel een slim idee! Niet per se lelijk ook!
Wij hebben dat namelijk ook. Dus ik dacht al niet meer na over traphekjes, had toch geen zin, en helemaal dichtspijkeren was ook geen optie.
Thanx voor de tip!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan