<p>Hoi!</p><p>Wij proberen al 2.5 jaar zwanger te worden. Er is vrij veel druk rondom het vrijen ontstaan doordat het al zo lang niet lukt. Ik voel vooral dat mijn man zijn zin er een beetje in verloren heeft, en ik begrijp het ook wel. Hij is van nature al niet een echte vrijdoos, en toen hebben we het best een tijd veel gedaan rondom mijn ovulatie. </p><p>Daarom vrijen we op dit moment eigenlijk alleen nog maar als mn ovulatietest positief is (meestal van Clearblue), dit doen we denk ik wel al een jaar als niet meer. Tuurlijk soms ook wel meer, maar over het algemeen dus vooral als we net een positieve test krijgen.</p><p>Maar wat mij opviel was dat ik de soms de dagen voor mn positieve test last van steekjes had. Wat dus leek op ovulatiepijn.Dat allang weer weg was toen ik eenmaal een positieve test kreeg. </p><p>Nu vroeg ik me toch af, hoe erg kan je echt vertrouwen dat die ovulatietesten het bij het goeie eind hebben. Misschien springt mijn ei al eerder dan de ovulatie test aangeeft.</p><p>Zou dit kunnen?</p>