<p>Ons kdv heeft een buitenruimte. Daar staan verschillende kleine speeltoestellen van Smoby en little tikes etc. </p><p> </p><p>Gisteren is mijn kind van 20 maanden van zo'n glijbaantje gevallen. Er zit geen enkele bescherming onder. Hij viel met zijn gezicht pal op de straatstenen. Hij heeft nu behoorlijke schaafwonden op zijn hoofd en gezicht.</p><p> </p><p>Het kdv heeft mij meteen gebeld om dit te melden. Toen ik ze confronteerde met het feit dat er geen bescherming onder ligt, reageerden ze met dat het eigenlijk voor grotere kindjes is. Vreemd natuurlijk, maargoed ik weet ook wel dat mijn kind overal op klimt en dat ze dat onmogelijk allemaal in de gaten kunnen houden.</p><p> </p><p>Ik heb toen ik hem ophaalde foto's gemaakt van de betreffende speeltoestellen en gezegd dat ik verwachtte dat ze per direct alles weg zouden halen totdat er passende bescherming aangeschaft is.</p><p>De ochtend erna word ik eigenlijk steeds bozer als ik naar mijn kind kijk. Het ziet er echt vreselijk uit.</p><p> </p><p>Er is mij toegezegd dat ik vandaag gebeld zal worden door de directie van het kdv. </p><p>Overdrijf ik als ik wil dat ze alles weghalen tot het opgelost is? Ben ik nu een overbezorgde zeikerd?</p>