gevallen met baby

A

Anoniem

Guest
hoi

Vandaag ben ik per ongeluk gevallen met de baby in de buikdrager
Ik gleed buiten uit op een trapje , bij de postbus , vlak naast een rijweg.
Niks gebeurd , maar erg geschrokken en voel mij schuldig.
Baby merkte niets , ik ving de val op.
Wat ik mij af vroeg , of jullie ook wel eens iets meemaken , waarvan je achter af denkt pfff goed afgelopen.
Ondanks dat we altijd goed opletten enz.

gr Natasja

Hoi Natasja,

Dat zal idd wel even schrikken geweest zijn. Ik ben (nog) nooit gevallen met mijn dochtertje, maar heb wel meegemaakt dat onze hond haar uit nieuwsgierigheid nét naast haar fontenelletje krabte (ze was net een paar weken oud), dat ze bijna met haar hoofdje tegen de punt aan de bovenkant van de autodeur kwam en toen mijn vriend met haar aan het spelen was en ze gingen 'vliegen', had ie even geen rekening gehouden met een lamp waar allemaal punten aan zitten. Maar ze heeft er geen van alle keren een beschadiging aan over gehouden en ik ben eigenlijk heel nuchter wat dat soort dingen betreft. Kan niet zo snel in paniek raken en denk altijd; er gebeurt niet zomaar wat! Dat betekent niet dat ik niét bezorgd ben ofzo, want ons kindje is ons alles en daar hoeft ook niks of niemand aan te komen!
Enne..... Als ik zo de kinderen van mijn schoonzusje zie, staat ons 'kersverse moeders' nog veel meer te wachten, haha!

Groetjes, Anouk

Hoi hoi,

wat zal jij geschrokken zijn zeg!!
Maar gelukkig heeft de kleine en jij er niets aan overgehouden!!
Een ongeluk zit in een klein hoekje, en jij kunt er zeker nix aan doen!!
Je hoeft je eigen zeker niet schuldig te voelen hoor, maar ik denk dat ik het ook zou hebben, wat je bent toch erg geschrokken, want wat als???
Maar jij kon er nix aan doen, probeer dat jezelf voor te houden.

Ik ben ook al een xtje bij mijn ouders thuis uitgegleden op de trap met Dylano omdat er reclamefolders op de tree lagen...
Maar het was gelukkig maar 3 treeen laag, dus ik kwam zittend terecht (had Dylano tuurlijk erg stevig vast, want dat doe je gwn voor je kind!)
Zijn hier allemaal erg om geschrokken ( is tuurlijk mijn fout, maar ook de fout van mijn moeder), maar daar gaat het nu niet om vind ik zelf.
En zo zullen we nog meer dingen gaan krijgen meid...

Groetjes Debby.

hoi

Bedankt voor jullie reacties
Ben over de ergste schrik heen.

Gr Natasja

Jee, goed afgelopen gelukkig met dat trappetje....

Ik heb ook iets meegemaakt, waarvan ik nog uren daarna een hartverzakking kreeg.

We hadden lekker gewinkeld, en kwamen thuis. Ik zette Eline met maxicosi in de hal, en haalde de boodschappen uit de auto. Door een windvlaag viel de spiegel van de wand in de hal, en echt waar, miste op een haartje na mijn dochter. Overal glas. Ik overstuur, oudste zoon overstuur...   niet leuk dus....

Ojeetje dat is wel schrikken ja..
Ik heb zeker ook zoiets meegemaakt toen mijn oudste een maand of 10 was..Hij kwam uit bed en ik liep met hem naar beneden de trap af..Ik lette niet goed op denk ik want opeens gleed ik weg van de laatste 6 treden of zo.. Ik weet niet hoe ik het heb gedaan maar ik had hem nog net zo vast als eerst, alleen was ik zelf heel raar terecht gekomen. Gevolg: 2 ENORME blauwe billen, en flink wat spierpijn!
Maar het lieve was dat mijn zoontje zag dat ik pijn had, en zo heel lief zijn armpjes rond me heen sloeg zo van Mama kom maar even..
Gr. Anne-Marie

Hoi

Op zulke momenten schrik je je echt een hoedje.

Wij hebben het gehad met onze oudste.
Hij was toen een maand of 9 en wij wilden de maxi-cosi in de auto zetten.
Ik hield de stoel voor me omdat ik tussen twee auto's door moest.En van het een op het andere moment klapt de stoel om (dus op de kop).Gelukkig had Rick zijn gordels om anders was hij plat op de grond gevallen.Gelukkig ging het nu goed en heeft hij er geen last van gehad alleen wij zijn er ontzettend van geschrokken.
(we zijn met het stoeltje teruggegaan en kregen of een nieuwe of geld terug,want dat mocht natuurlijk niet gebeuren)

Een maand of 4 terug hebben we het ook gehad met ons dochtertje.
We gingen ergens op visite en gingen eens een keer op de fiets.
Joyce (4 maand) zat in de fietskar en een zoon naast mij op zijn eigen fiets.
Bij het oversteken nam mijn zoon de bocht niet goed en automatisch reageer ik daarop.Er geen rekening mee houdend dat ik de fietskar achter me heb.De fietskar raakte dus de stoeprand en kantelde.Ook dit ging goed doordat ze goed in de gordels zat,maar weer die schrik he!

Tegenwoordig gaat alles en iedereen ten alle tijden in de gordels.

Groetjes Jessica

Hoi..
Hier ook een keer flink geschrokken!
Lieve zat in de maxicosi, en die stond op zo'n onderstelletje , zo'n maxitaxi tico..
Brak er op de parkeerplaats een schroef oid af, en klapt me zo dat onderstel in!!!
De maxicosi vloog achterover, en ik stond met trillenden knieen te kijken..
Gelukkig, snel gereageerd, en de maxicosi eraf getild..alles goed, en Lieve had het niet eens door..
Maxi taxi weggedaan, en nieuwe via marktplaats gekocht! Dat gebeurt me geen tweede keer!
Gr Rina

Terug
Bovenaan