Gevallen met fiets

<p>Hoi! </p><p>Toch even een berichtje. Ik ben net vrij hard gevallen met m’n fiets omdat m’n zadel afbrak, maar volgens mij niet op m’n buik of met iets in m’n buik. ‘Volgens mij’ want schrok nogal dat ik daar dus niet eens als eerste bij stil stond. Ik ben bijna 29 weken zwanger, heb net thuis met de doppler geluisterd en kon het hartje direct vinden. Ook voel ik hem wel bewegen als ik op m’n buik druk. Maar ik merk toch dat ik een beetje bezorgd ben, vooral omdat ik overal lees dat je wanneer je hard valt wel de vk moet bellen (maarja, ‘hard’, wat is hard? Ik ben zelf iemand die het pas echt ‘hard’ vind als ik op m’n hoofd val ofzo en voel me ook zo’n aansteller anders).</p><p>Wat zouden jullie doen? Natuurlijk gebeurt dit ook precies op vrijdagavond, echt top.</p>

Je kan altijd bellen , een extra echo is altijd fijn als ze je die willen geven , ben je van je "stress" af.
Ik zou gek worden van de stress , maar iedereen is anders.

Wat schrikken! Hoop dat je verder oké bent? Mijn verloskundige zegt dat ik altijd mag bellen en dat geen een vraag stom is. Dus ik zou gewoon even bellen voor de zekerheid!
Succes!

Ja ik ben verder wel oke! Beetje blauwe plekken op m'n benen en armen, en kapotte hand. Maar verder niks ernstigs ofzo. Misschien dat ik inderdaad wel even bel, kan geen kwaad.. Ik wacht even op mijn vriend en kijk wat hij ervan zegt. Zo raar dat het dan ook niet het eerste is waar ik bij stil sta ná het vallen. Dank voor jullie reacties!

Ik ben met 31 weken gevallen met de fiets en voelde haar direct bewegen. Toch om mezelf en mijn partner gerust te stellen langs geweest in het zkh om hartje te luisteren. Verder geen onderzoek gedaan.

Ik heb een tijdje geleden door een ruzie een stoel leuning in mijn buik gehad (perongelijk) en toch ook meteen de vk gebeld toen in het ziekenhuis aan ctg gelegen en echo van de kleine En placenta. Zou zeker even bellen, liever voor niks dan dat er iets is :)

Ik zou voor de zekerheid even de VK bellen. Ik ben laatst van de trap gevallen en ook gebeld. De VK was heel blij dat ik belde en ze kwam ook even langs.
Ik merkte dat de kleine meid heel erg geschrokken was omdat ik haar heel lang weinig voelde totdat ze de volgende ochtend om 6 uur bewoog. Ik had een afspraak met de VK als ik haar niet voor 12uur de volgende dag voelde moest ik direct bellen. 
Altijd bellen bij een val of iets anders! 

Terug
Bovenaan