gevallen op het achterhoofd

Jorn is vandaag heel hard gevallen... rond zeven uur zou ik hem in bad doen. heb hem in zijn nakie op de grond van zijn slaapkamer gezet. en ik ging ff water halen hoor ik ineens een hele harde klap. Meneer is achterover gevallen met zijn hoofd op de grond.
Heel hard brullen.......
ben van plan hem elk uur ff wakker te maken. om te kijken of ie nog goed reageert.
hij bewoog nog wel alles.. en ging daarna ook nog wel zelf staan...
maar iks chrok enorm en ben best een beetje bang

Het feit dat hij gelijk begon te huilen is een goed teken!
Maak hem idd maar ff ieder uur wakker en kijk maar ff hoe die reageert.
Dat hij gelijk bewoog en weer ging staan is gewoon wel een goed teken.
Kindjes kunnen heel veel hebben en zullen nog wel vaker vallen. maar voor je eigen geruststelling zou je de hap ff kunnen bellen.....sucses meid

Liefs Louise

Wow ja daar schrik je ontzettend van.

Alicia is gister ook gevallen op haar hoofd. Ze probeerde te gaan staan maar gleed uit. Wij hadden hap gebeld en omdat ze ook meteen huilde en daarna weer ging spelen adviseerde ze om haar om de 3 uur wakker te maken. Dat vond ze niet erg. Als we haar wakker maakte kreeg ze een knuffel van ons en is ze spelen weer in slaap gevallen.

Net toch ff naar de wachtpost gebeld. en moest ff met hem langskomen omdat hij nog zo klein is. Dokter heeft hem ff bestudeert. en alles lijkt goed. moet hem vanacht alleen ff 1 x wakker maken.
nu maar hopen dat hij weer lekker gaat slapen.. want das altijd drama

Hoi,
Ja dat is idd schrikken, maar op deze leeftijd vallen ze heel vaak (helaas) meteen huilen is goed, je kindje niet meteen oppakken en even kijken of hij/zij alles beweegt, je kunt ook altijd even de pupilreactie bekijken, dus met een lampje voorbij het oogje schijnen en kijken of de pupil direct reageerd.
Bij twijfel altijd even bellen idd!

Is het goed gegaan vannacht?
Liefs

Terug
Bovenaan