gevallen van fiets, wat te doen?

Hoi,

Ik ben vandaag flink gevallen met mijn fiets, weet eigenlijk niet precies hoe het gebeurd is. Het ging zo snel.
Ik ben niet op mijn buik gevallen gelukkig,maar mijn knie is open en een flinke blauwe plek, hand geschaaft en mijn rug en zijkant ribben doen flink zeer.
Nu voel ik de kleine wel goed bewegen, maar zal ik morgen toch maar even naar de verloskunde gaan. Wat zouden jullie doen.
Ik ben nu bijna 8 maanden zwanger.

Groeten Anouk

Hoi hoi,

Wat je zelf zegt, GOED in de gaten houden en zolang je de kleine goed voelt bewegen en geen buikpijn of bloedverlies hebt zal ik vanavond niet meer doen. Ik zou mogen gewoon de VK praktijk bellen en het nogmaals uitleggen, wellicht dat je voor je eigen gemoedsrust wel even langs mag komen! En ben je echt te bankg GEWOON BELLEN!

Succes enne niet meer vallen nou hé!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Ik zou vanavond nog even bellen, al is het maar voor je eigen gemoedsrust. Als je hard valt als hoogzwangere vrouw dan moet waarschijnlijk toch even gecontroleerd worden of alles nog goed is.
Succes

Hoi,

Ben vanmorgen toch nog naar de vk geweest om naar mijn buik te laten kijken.
Gelukkig was alles goed, de kleine deed het prima en is gelukkig van de klap niet plotseling omgedraaid in een stuit.
Ik ben nu wel stijf en ribben doen zeer, maar dat is maar bijzaak.
Ben in ieden geval weer een heel stuk gerustgestelder.

Heb wel besloten om toch deze week voor t laatst te werken, zou eigenlijk volgende week nog drie dagen werken, maar heb dit toch maar afgeblazen.
Ook op advies van de vk. Mijn lichaam is toch wel moe, en om meer ongelukkken te voorkomen stoppen we maar.
Toch nog tot 5 weken van te voren volgehouden!

Groetjes Anouk

gelukkig gaat alles goed met je baby, dat stijve gevoel in je lijf ben je met een beetje rust ook wel kwijt straks...

Goed hoor! tot 5 weken van te voren werken.. maar nu na de val lekker rustig aan doen, geniet maar lekker van je verlof!

Liefs, Saskia

Terug
Bovenaan