gevallen... wel of niet bellen..

Ben zonet uitgegleden in de badkamer... Joris had in zn broek gepoept en ik was het aan het opruimen. Viel met mn buik op het randje van een muurtje.

Op zich niks ergs aan de hand en ik voel m ook gewoon bewegen maar vraag me af of ik hiervoor de vk moet bellen of niet?!

Jeetje wel uit kijken hoor. Ik zal als je het zelf niet vertrouwd of twijfeld gewoon bellen hoor. Misschien kan zij gewoon beoordelen of ze je even wil zien of niet.

Sterkte en doe rustig aan,

Gr tamjo

Ik zou zeker bellen. Ik ben een tijd geleden ook gevallen, op de zijkant van mijn buik en heb toen ook gebeld. Liever een keer teveel dan een keer te weinig, zei mijn verloskundige.

Succes!

Gr Ingrid

heb ook gebeld...moet nu naar Groningen (ziekenhuis) voor een CTG. Met mn vader...verre van ideaal, maar goed...jullie horen het wel even als ik weer thuis ben!

Nou Annemiek succes is het ziekenhuis, hopelijk is er niks aan de hand met je kleine en daar gaan we natuurlijk vanuit, maar ja je weet het gewoon nooit zeker.

groetjes Anne

Hoi,
hopelijk is alles goed, mijn gyn zei gister dat bij goede beweging en geen bloedverlies er niks aan de hand is, had hem verteld van mn auto ongeluk vorige week, maar je kunt beter een keer te vaak gaan idd zeker als je buik geraakt is!
Succes Liefs MJ

Terug
Bovenaan