Gevallen.

<p>Hey lieve mama's,</p><p style="text-align: right;">ik ben nu 19 weken zwanger en ben dus gisteravond gevallen op mijn knieën en handen daarna heb ik gelijk gekeken of ik bloedverlies had of vruchtwater verlies dat was gelukkig niet het geval ook geen harde buikm. Misschien door spanning had ik wat spierpijn links rechts. Ik heb volgende ochtend gynaecoloog gebeld en alles een beetje uitgelegd. Gelukkig niet echt zorgen te maken. Toch ben ik beetje onzeker en wilde ik toch even vragen of er mama's zijn die met 19 weken zijn gevallen of 20 weken. <br /><br />ik ben trouwens in verwachting van een tweeling en ik voel ze nog niet. <br />Alvast bedankt. </p>
 
Ik ben toen ik ongeveer 25 weken zwanger was plat op mijn buik gevallen. Toen is er wel even een echo gemaakt. 
Maar niks aan de hand. De baby’s zitten zo beschermd in het vruchtwater dat ze best wat kunnen hebben.
Als je op handen en knieën valt komen ze natuurlijk helemaal niet in de ‘verdrukking’ tijdens je val, dus ik zal het Idd proberen te laten rusten. 
 
Ik heb ook een keer een flinke smak gemaakt, ik denk dat ik toen ongeveer 25 weken was. Dit heeft geen problemen gegeven. Ze zitten echt goed 'ingepakt' ?. Maar ik snap heel goed dat je je zorgen maakt, dat deed ik ook toen. Pas toen ik hem later die dag goed voelde was ik gerustgesteld. 
 
Ik ben toen ik 34 weken zwanger was van de trap gevallen, op mijn rug. Met de baby was er niets aan de hand, alleen had ik zelf mijn rug gekneusd.
 
Ik was uitgegleden in de badkamer rond week 22 geloof ik. Kon me gelukkig iets aan de wasbak vasthouden zodat ik niet vol op de buik viel, beetje blauwe knie maar baby helemaal goed, heeft er niet eens wat van gemerkt denk ik zelfs ? niet anders dan een keer springen voor de baby schat ik in.
 
Terug
Bovenaan