Gevallen

Ben gisteren keihard op de bovenkant van mijn kont gevallen. Zat in
bad en er werd gebeld, dus ik
rennen naar zolder (STOM). Daar ligt zeil. BAM, daar lag ik. De adrenaline stroomde meteen door mijn lijf. Ik ben geen bloed verloren gelukkig, maar ben ongerust. Hebben meer mensen dit meegemaakt en dat dan alles goed bleek te zijn? Krijg pas over ruim een week een echo... help...
 
ik ben zelf met 33 weken van de trap gevallen,ben toen ook geen bloed verloren had alleen een blauwe kont.
was toen ook helemaal van de kaart m'n man heeft toen de vk gebeld mocht meteen langs komen alles was gelukkig goed.
dus als jij je onzeker voelt kun je gewoon de vk bellen en uitleggen wat er gebeurd is dat vinden ze helemaal niet erg hoor en jij voelt je ook weer beter want nu duurt een week erg lang.
succes..
 
Je baby heeft vruchtwater om het te beschermen als je ergens hard vanaf valt.. Ik heb al vaker gelezen dat er niks mis is met de baby als de moeder valt, dus maak je niet ongerust..

Manky
 
Hoi,

Tot 12 weken deed ik nog gewoon mee met basketbaltrainingen en wedstrijden en ook regelmatig een knal gemaakt (nooit rechtstreeks in m'n buik hoor!) en met 16 weken ben ik ook eens vol op m'n kont gevallen.
Maakte me toen ook erge zorgen, maar er was niks wat deed vermoeden dat er iets aan de hand was.
Ben niet naar de VK geweest (moest toch 3 dagen later voor controle) en inmiddels is die frummel van 16 weken een stevige knul van 7 maanden!
 
Terug
Bovenaan