gevallen

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

net ging de bel en ik liep dus naar de deur, onze hond is erg enthousiast en wilde ook naar de deur en liep mij daardoor omver
ik ben nu 11 weken zwanger en heb dus nog geen "buik"
volgens mij heb ik mijn val een beetje gebroken want mijn handen en knieen zijn rood
dus volgens mij heb ik mijn buik niet geraakt
mijn verloskundige kan je alleen op di, woe en do bellen (de andere dagen kan je haar alleen voor spoed laten oproepen)
zou dit kwaad kunnen voor het kindje of zit het nog zo goed beschermd omdat ik pas 11 weken ben?

liefs ikjes

Hoi Ikjes,

volgens mij kan het geen kwaad. Het zit goed vast hoor. Toen ik zwanger was van onze zoontje (wist ik toen nog niet) ben ik gevallen tijdens het schaatsen,
Hij is gewoon gezond ter wereld gekomen. Niks aan de hand.
Hoop je zo een beetje te hebben gerust gesteld.

Groetjes Miranda

Hallo,

Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken want de baby is goed verpakt.
Ik ben zelfs toen ik 20 wk was met galdheid gevallen met de fiets vorig jaar.
En met 13 wk heb mij buik echt knetter hard tegen het aanrecht aan gestoten
en dat deed erg pijn maar de dag daarna moest ik toch al naar het ziekenhuis
voor nekplooi echo  en dat was ook allemaal goed er was niets op te zien dat
ik een kei harde stoot heb gehad dus ik hoop dat het bij jou ook het geval zal zijn.
De baby zit goed en warm verpakt dus.En bij mij is er een kern gezonde
dochter geboren dus het zegt niets hoor!!!!!
Maar als je het niet vertrouwd bel je  de vk  gewoon en leg je het uit en dan kun je altijd
kijken wat er te regelen valt.
suc6 ermee....

Groetjes mama van Marissa

Hoi,
Als je nog zo vroeg in de zwangerschap bent dan zit je baby goed verstopt achter je schaambeen en ook nog eens heel ruim in het vruchtwater. Als je geen buikkrampen hebt oid zou ik me echt geen zorgen maken, maar je schrikt natuurlijk wel.

Groetjes Mickey (41,3 wk pppffffff)

hey

bedankt voor jullie reakties
ik heb nadat ik hier gepost had de huisarts even gebeld en die vertelde me ook dat ik me geen zorgen hoefde te maken
dus dat ga ik nu ook maar niet doen hihihi

liefs ikjes

Je hoeft je eigenlijk bijna nooit zorgen te maken als je valt. Mijn VK zegt dat de baby, hoe oud ook, altijd goed beschermd zit! Is ook wel logisch, als je er over nadenkt. Het zwemt immers in vruchtwater, er zit nog een baarmoeder omheen en dan nog eens je buik! Alleen kunnen ze als ze ouder zijn wel schrikken, en houden zich dan een tijdje stil. Dat moet je dan in de gaten houden. Maar voor de rest, niks aan de hand hoor!
Ik ben zelfs nog wezen skien vorige week, toen was ik 11 weken zwanger.
Succes!

hallo,

nee kan idd geen kwaad ik ben toen ik 5 mnd zwanger was een keer van de trap afgevallen wel op m,n rug maar goed was toch een harde val maar was toen ook helemaal niks aan de hand en onze zoon is ook gewoon helemaal gezond geboren.

dus maak je geen zorgen

groetjes

Hoi,

Ik ben toen ik 36 weken zwanger was door m'n enkel gegaan en viel toen echt plat op m'n buik.
Natuurlijk erg geschrokken. Heb toen de vk gebeld en mocht wel even langskomen om het hartje te horen. Alles was goed. Ze zei dat ze dat ook meer voor m'n eigen geruststelling deed, omdat het kindje wel goed verpakt zit. Ook zei ze dat je buikspieren zich dan automatisch samentrekken om je kindje nog extra te beschermen. (klopte wel, had nog 2 dagen spierpijn!!)

Liefs Annemarie

Terug
Bovenaan