gevallen :(

A

Anoniem

Guest
hallo

ik bent net best hard achter over gevallen ik gleed gewoon uit in de woonkamer  ik ben nu 35 weken en 3 dagen.ik voelde de kleine wel weer toen ik op de bank ging zitten maar maak me beetje zorgen of het kwaad kan voor de kleine ben ook behoorlijk geschrokken  

liefs tara

hoi

Dat is schrikken he zolang je niet op je buik bent gevallen en je kleine nog voelt is er nix aan de hand hoor,als je   nu ergens last van krijgt zou ik even de vk bellen voor de zekerheid.groetjes wendy

Hoi Tara,

Oei dat is wel ff schrikken heb je je verder niet bezeerd? Nou loop voorzichtig en niet meer vallen hoor. En zolang je de kleine voelt is het goed toch.

Gr Fruit Girl

hoi

ja ik voel de kleine wel weer regelmatig maar is ook rustig gelijk ook geschrokken denk ik.ik heb verder een zere lies en zeer achterwerk ()maar ben behoorlijk geschrokken ja.ik ga maar proberen een beetje te slapen (wat ook een ramp is ) maar dan ben ik minder gespannen.bedankt voor jullie reacties

liefs tara  

Hallo Tara,

Dat is schrikken zeg! Gelukkig zit het kindje veilig in jou buik en vangt het vruchtwater de klap op.
Bij mij op zwangerschapsgym is iemand aangereden (37 weken zwanger)  en op de motorkap van een auto beland, gebrokenpols en kneuzingen maar met het kindje gaat alles goed. Zo zie je maar die kleine zit wel veilig in je buik hoor.

Maar het blijft natuurlijk schrikken

Groetjes Anne

Hallo,

Ik wil je even een hart onder de riem steken.
Ik heb vorige week een speel attractie tegen de zijkant van mijn buik gehad.
Heel hard en ik had daar heel veel pijn. Maar er was met het kindje niets mis gelukkig.
Ook ben ik toen ik zwanger was van mijn tweede kindje hard op mijn buik gevallen
(struikelde over het konijn) en ik was toen ook 37 wkn zwanger maar ook toen was er niks mis met het kindje. Volgens de verloskundige beschermt de baarmoeder je kindje ontzettend goed.
Als je gespannen blijft zou ik gewoon de verloskundige bellen. Misschien kun je even op het spreekuur komen?
Veel sterkte!
Liefs Daan

Terug
Bovenaan