Gevallen

A

Anoniem

Guest

Ik ben vorrige week best wel hard gevallen op mijn buik, plat op de grond,..

K  ben nu 26 weken zwanger en ik heb horen zeggen dat je met 7 maanden kan bevallen als je bent gevallen op je buik of als je heel veel stress hebt, wat alle2 het geval is,..

De dokter zegt dat er niets aan de hand is en heeft naar het hartje geluisterd,  wat allemaal goed klonk

Maar ik maak me gewoon heel erg druk,.. dat  me kleine strax al gaat komen

Hoi,

Ik zal me niet al te druk maken,ook omdat alles met je kindje goed is,en ja je kunt met 7 maanden bevallen maar goed is dat niet en is zeer vroeg geboorte dan.Dus hou het nog maar lekker binnen zou ik zeggen en geniet van je zwangerschap want voor je het weet is de kleine eral.

Liefs Bernice(25w+2d zwanger,augustus forum)

Hey,

Ja k maak me ook niet meer te veel druk, is helemaal niet goed voo rme kleine..
K heb me al te veel druk gemaakt en k heb eergister mee gemaakt tot wat het kan leiden,,. (t gevoel van weeën en bloed verlies) k lag op de grond te kreperen van de pijn,.. Gelukkig was er voor de rest niks aan de hand heeft de dokter vast gesteld, het kwam omdat ik me ineen x heel erg druk maakte..

En jaaaa de tijd gaat zoooo snel,.. k wist nog goed dat ik net 5 weken zwanger was dat ik het nog maar net wist,.. en de maand er na d8 van jeeetjeehh wat duurd het lang.. haha nu nog maar 13 weekjes en 2 dagen

Bye

Terug
Bovenaan