gevallen.........

A

Anoniem

Guest
Voor jullie hoop ik niet dat jullie er ervaring mee hebben, maar ik heb toch een vraag:

Vanmorgen ben ik van de trap gevallen, eigenlijk helemaal van boven. Kan dit erg veel kwaad? Gelukkig ben ik niet op mijn buik gevallen, heb ook geen pijn aan mijn buik, dus ik ga er van uit dat alles goed is met mijn kindje. Maar stiekem ben ik wel een beetje ongerust.....   Verder in de rest van mijn lijf wel erg veel pijn, vooral heup en stuitje, maar daar kom ik wel weer overheen.   Het gaatr me nu vooral om mijn buik en aangezien die geen pijn doen zal alles wel goed zijn!!

Groetjes Dartel,
Vandaag 16 weken zwanger......

heej

erg schrikken is dat he?

ik ben met mijn eerste kindje 3 keer hoogzwanger van boven naar beneden van de trap gevallen en ik heb een gezonde zoon op de wereld gezet.
ik snapte niet waarom ik maar bleef vallen maar das een heel ander verhaal haha

doe gewoon rustig aan en vertrouw je het echt niet bel ff je huisarts.

groetjes gentry

Hoi Dartel,
Da's schrikken! Een kennis van mij heeft het vorig jaar ook gehad. Ik zou even langs huisarts of verloskundige gaan, dan ben je er misschien weer iets geruster op!
Sterkte er mee!
Groetjes, J

hoi dartel
je meot wel even je verloskundige bellen hoor!
zei kan je advies geven en misschien even laten horen (hartje)dat alles oke is
groetjes sandra

heyhey.

als ik jou was zou ik wel even bellen. vertel erbij dat je je ongerust maakt en dat je het even na wil laten kijken.
een goede vk zegt dan dat je langs mag komen.

ik snap heel goed dat je je ongerust maakt!!

nou heel veel sterkte.

liefs, do

hey,

Ik zou ook gewoon even bellen. Al is het maar om je eigen gemoedsrust. Met dit soort dingen mag je altijd even tussendoor komen.
Ik heb toen ik 20 weken zwanger was van Charlotte een auto-ongeluk gehad. In de ambulance(ben niet mee geweest) zeiden ze wel dat ik even de VK moest bellen of even naar het ziekenhuis om te kijken. Dus ben toen naar de vk geweest en later voor een echo naar het zh. Maar alles wat goed. Ze zeiden nog dat ze heel erg veel kunnen hebben die kleintjes. Ze zitten zo goed ingepakt.

succes ook met de blauwe plekken

gr Linda mama van Charlotte

Ja meid, gewoon effe bellen. Dat willen de vk ook graag. Ik was met 16 weken heel hard van mijn fiets gevallen en had toen ook de vk niet gebeld omdat ik er diezelfde week nog heen zou gaan. Ze was best boos dat ik haar toen niet gebeld had......

Groetjes Hanneke

Hallo Dartel,

Tjonge, dat is schrikken!
In principe hoef je je geen hele grote zorgen te maken als je niet direct op je buik bent gevallen; je kindje zit in de baarmoeder in een aardige hoeveelheid vruchtwater. Dit werkt als een stootkussen voor je kindje.
Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik een winkelwagentje in mijn buik (was toen ongeveer 28wk zwanger?) gehad. Het was puur een stomiteit van mezelf; je vergeet soms dat je buik zo dik is en daardoor er rekening mee te houden.... Het was pijnlijk, maar ik voelde meteen dat er niet zo veel aan de hand was. Ik heb er wel eventjes die dag last van gehad.
Je kindje zit eigenlijk goed beschermd. Zoals mijn voorgangers al hadden verteld; je kan altijd even de verloskundige bellen met je verhaal. Zij kunnen je adviseren/geruststellen.

Groetjes!

Terug
Bovenaan