Gevallen

Hoi allemaal,

Onze dochter van 7 ½ maand is vanavond van ons bed afgevallen. De schrik zat er bij haar en mij als moeder zeer goed in. Wie heeft dit ook meegemaakt? We hebben wel gelijk gekoeld en ze was later na het huilen weer goed van pas. Ik houd haar nu vanavond wel goed in de gaten.

Graag jullie reacties.
Groetjes een moeder met schrik!!!
 
Vervelend hè!
Maar het kan gebeuren hoor en echt die kleine meid kan echt wel een stootje hebben.
Bij ons is het ook al een keer gebeurt, vreselijk maar ook dat hoort bij het groter worden.
Morgen is er vast niets meer aan de hand misschien een buil.
 
Helaas gaat groot worden met vallen en op staan.

Hier is ze laatst uit het wippertje gevallen en ja je weet het ze moet vast maar toch ff ze ligt altijd stil. Maar nu dus ff niet ze wilde wat pakken van de grond en boem daar was de grond wel heel dichtbij.

Gelukkig kunnen ze veel hebben en is het meestal de schrik (van de papa en mama) die het zwaarste is.

Lekker veel knuffelen en een dikke kus.

Groetjes joyce mama van Mara
 
Bij ons is ons zoontje van 7 mnd. ook zondag uit het bed gevallen. Idd erg schrikken en gelijk troosten (dmv borst geven ;)). We voelden ons erg schuldig maar ze kunnen op zich best wel wat hebben, we hebben het goed in de gaten gehouden maar hij was daarna al weer zo vrolijk. Nu alleen een lichte blauwe plek naast z'n oogje.

groetjes Rebecca
mama van Mischa
 
hai,

Lisa is zondag van de commode afgevallen. Ze kwam op haar buikje terecht. Gelukkig nergens last van, maar de schrik zit er ook bij mij nog steeds goed in.
 
ja echt schrikken is het wel! Je staat echt te beven! En je voelt jezelf behoorlijk schuldig! Voortaan nog beter oppassen! Echt balen! Maar bedankt voor jullie steun!
 
Terug
Bovenaan