Gevallen

Hoi allemaal,

Onze dochter van 7 ½ maand is vanavond van ons bed afgevallen. De schrik zat er bij haar en mij als moeder zeer goed in. Wie heeft dit ook meegemaakt? We hebben wel gelijk gekoeld en ze was later na het huilen weer goed van pas. Ik houd haar nu vanavond wel goed in de gaten.

Graag jullie reacties.
Groetjes een moeder met schrik!!!
 
Kindjes kunnen gelukkig veel hebben, maar toch, hou het een beetje in de gaten, als ze suf worden schijnt dat een teken te kunnen zijn dat er iets mis is. Als je twijfelt zou ik ten allen tijden even willen checken met een dokter/eerste hulp.
Succes ermee.
 
Wat een toeval, nou eigenlijk ook niet, maar ons zoontje van 6 1/2 maand is afgelopen zondag ook uit een 1 persoons bed gevallen, we hadden hem er in gelegd omdat hij zo moe was en we waren op visite, toen we aan de trap gingen luisteren schreeuwde hij enorm, dus wij naar boven lag hij op de grond. We hebben hem meteen opgepakt en getroost en gelijk nagekeken maar we konden gelukkig niets ontdekken. We hebben hem daarna goed in de gaten gehouden maar hij is gewoon erg vrolijk. Dus volgens mij hebben we enorm geluk gehad.
Ik zou dus zeggen hou haar goed in de gaten en als je het niet vertrouwd, schroom niet en ga gewoon even langs de dokter al is het alleen voor je eigen gerustheid.
Succes verder.
 
Hey bezorgde moeder,
Ik zou bijna willen vragen wie heeft niet zoiets meegemaakt?
Onze zoon ging met 8 maanden staan en klimmen op de bank,en je raad het al,hij is er een paar keer vanaf gevallen omdat ik er gewoon te laat bij was.Ik heb nooit iets anders kunnen ontdekken dan een buil en daar gelijk een koud washandje op.Hij heeft er volgens mij niets aan over gehouden.
 
Nou ik heb de schrik van leven gehad toen mijn zoontje 10 weken was.Ik had hem de fles gegeven en legde hem terug in bed, stopte hem lekker in en het hele bedje klapte in elkaar met hem erin.Nou je snapt wel dat ik hard heb staan gillen.gelukkig had hij niks.Het bedje heb ik geleend van mijn vriendin.Die zit nu zo vol met schroeven dat hij nooit meer uitelkaar komt.
 
toen mijn dochter ongeveer 4 maanden was is ze ook uit ons bed gevallen,zei had een speentje in en die stond echt in haar mond( verschrikkleijk) ik was helemaal overstuur , ik ben gelijk naar de arts gegaan maar er was niets aan de hand( zei vertelde mij dat kinderen uit kraakbeen bestaan en er zelden iets gebeurt... maar toch schrik je enorm ik weet het!!
 
Nu we het toch over gruwel verhalen hebben. Laatst zat ze in haar maxicosi op de kinderwagen en papa was iets te enthousiast met tassen aan de wagen hangen en je raad het al ze klapte met wagen en al om. Ik kon wel janken.

Nog een "mooie" Wilde de roltrap op maar dat ging niet helemaal soepel waardoor er 1 kant kapsijsten (Hoe je het ook schrijft) ik in paniek en ja hoor Mara lach in een deuk het is dat ze niet kon roepen nog een nog ene keer maar dat had ze wel leuk gevonden.

Groetjes joyce
 
Mijn persoonlijke mening is dat een baby de eerste maanden een stabiele omgeving nodig heeft, waarom meteen al met zo'n kleintje op reis, dat is toch veel te vermoeiend. Ze komt nog maar net kijken. En wat Joyce zegt dat haar baby van 11 weken het helemaal geweldig vindt in een andere omgeving. Ze kan nog maar net scherp zien en slaapt veel zoals ze schreef, hoe kan ze er dan van genieten? Ikzelf heb na de geboorte van mijn kinderen een jaartje overgeslagen met op vakantie gaan, of ik heb gewacht totdat ze wat ouder waren. Maar goed, dat is mijn mening en die vroeg je. Wat je ook doet, in ieder geval veel plezier met je kindje....
 
Terug
Bovenaan