gevallen

hallo allemaal,
gisteren ging ik mijn zoontje naar de speelzaal brengen, met de fiets hij achterop en mijn dochter voorop. we doen dit wel vaker gaat hartstikke goed.
maar gister niet ik moest afstappen, en ik bleef hangen met mijn voet, en ja hoor daar ging de fiets met mijn twee lieve schatten, alles op de grond.
gelukkig hadden ze helemaal niks nog geen schrammetje, mijn zoontje moest er zelfs om lachen. maar kayleigh niet die heeft de hele ochtend gehuild, ze was echt een soort boos.
ik ben nog nooit zo erg geschrokken, voelde me de slechtste mama ter wereld.
ik moest het even kwijt aan jullie.
groetjes steffie

Hi,
Nee hoor je bent niet de slechtste mama van de wereld, ik haal me die scenario's ook in m'n hoofd, ik ben altijd zo bang dat ik met haar van de trap af donder ofzo.
Dat wordt nog wat straks met de fiets, ik ben zo'n lomp iets, da kun de oe eige nie voorstelle.
Gaat het nu al wat beter met je dochter?
Wat een ondeugd je zoontje, hij heeft je eigenlijk gewoon uit zitten lachen, hihi.
Geef haar maar een dikke kus en ook een voor jezelf voor de schrik.
X

Hoi Steffie, jeetje ik schrik al als ik dit lees, wat moet jij enorm geschrokken zijn zeg!
Gelukkig maar dat niemand er iets aan over heeft gehouden, nou ja jij misschien, ik kan me voorstellen dat het nog wel even in je hoofd blijft rondspoken.
Het is me gelukkig nog nooit overkomen maar vind het nu al spannend om straks met mijn twee meiden te gaan fietsen.
Ik hoop dat je gewoon weer lekker aan het fietsen bent, maar niet meer aan de val proberen te denken (makkelijker gezegt dan gedaan misschien!!??)

groetjes Danielle.

Je zult inderdaad wel erg geschrokken zijn en gelukkig is het goed afgelopen, maar....

...bedenk maar zo;

Het leven bestaat uit vallen en opstaan
Dikke kus op de zere plek en morgen is waarschijnlijk alles alweer vergeten!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan