A
Anoniem
Guest
Vanmorgen is Fleur van de kommode gevallen. Draaide me eigen even om, naar de vensterbank naast de kommode en ik zie haar zo vallen.
Ik kon haar val nog breken, maar toch kwam ze met haar hoofd op de grond.
I.p.v. gewoon huilen ging ze alleen maar heel zielig knerpen. Van schrik heb ik 112 gebeld. Er werd voor de zekerheid een ambulance gestuurd en is ze thuis nagekeken. Gelukkig alleen maar een buil en een blauwe plek.
Toch ook een klein wekadvies gekregen.
Moet zeggen, ben wel heel erg geschrokken. Zo waarschuw ik mijn man er nog voor, pas op, ze is erg beweeglijk, en zo valt ze bij mij naar beneden.
Gelukkig weet ik nu wel gelijk dat alles goed is, maar denk dat ik in mn paniek wel erg snel gebeld heb.
En Fleur? die probeerde zich alweer om te draaien op het aankleedkussen.
Een geschrokken mama van Fleur
Ik kon haar val nog breken, maar toch kwam ze met haar hoofd op de grond.
I.p.v. gewoon huilen ging ze alleen maar heel zielig knerpen. Van schrik heb ik 112 gebeld. Er werd voor de zekerheid een ambulance gestuurd en is ze thuis nagekeken. Gelukkig alleen maar een buil en een blauwe plek.
Toch ook een klein wekadvies gekregen.
Moet zeggen, ben wel heel erg geschrokken. Zo waarschuw ik mijn man er nog voor, pas op, ze is erg beweeglijk, en zo valt ze bij mij naar beneden.
Gelukkig weet ik nu wel gelijk dat alles goed is, maar denk dat ik in mn paniek wel erg snel gebeld heb.
En Fleur? die probeerde zich alweer om te draaien op het aankleedkussen.
Een geschrokken mama van Fleur