Gevallen

Hallo Dames,

Ook ik ben nieuw! :)
Ik ben op het moment 12 weken en 4 dagen en moet zeggen dat ik kan afkloppen met de kwaaltjes, want die heb ik op moe heid eigenlijk helemaal niet.
Alleen in het begin van mijn zwangerschap heb ik een bloeding gehad, maar bleek gelukkig niks aan de hand...pffffff.

Maar nu heb ik het pas voor elkaar.
Gisteren toen ik van de trap liep heb ik de onderste 2 treeèn gemist.
Gelukkig viel ik op mijn bibs (die nu bond en blauw is) maar het eerste wat je te binnen schiet...er zal toch niks met het kindje zijn..??!!
Omdat het mijn eerste zwangerschap is probeer ik heel nuchter te blijven.
Hoeveel mensen sporten er niet waarbij het kindje ook automatisch mee sport.

Heeft iemand dit ook gehad?
geruststellende tips?

Ik denk niet dat je je gelijk zorgen moet maken. Het is begrijpelijk dat je die reactie hebt. Als je het niet vertrouwd gewoon lekker naar de huisarts of verloskundige gaan. Zij zijn diegenen die je echt gerust kunnen stellen.

Succes en liefs,

Laat je iets weten?

Je kindje zit zo goed beschermd in je buik dat ook ik mij niet kan voorstellen dat er iets mee aan de hand zou zijn door je val.
Een vriendin van mij is in haar vierde maand nog enorm van haar paard afgeklapt en ook hier was niets aan de hand.

Ha Dames,

Bedankt voor jullie (snelle) reactie.
Het is ook zo allemaal nieuw en onbekend dat je bij veel dingen je af vraagt of dat het wel goed is en wat dat betekend.

Ik heb dan ook besloten om niet naar de huisarts en/ of verloskundige te gaan, maar af te wachten tot volgende week maandag.
Dan heb ik een vruchtwater punctie echo staan.
En het zijn gelukkig maar 2 tree `en (gelukkig niet van een paard, wat zou zij geschrokken zijn) geweest en heb me zo kramp achtig vast gehouden tijdens de val dat ik er volgens mij meer mee geleden heb dan de kleine..hahahah.
En anders wil ik iedere week wel een echo om te checken of dat alles goed is....:)

Het is wel leuk om te zien dat zo een forum echt werkt! :0

Bedankt!

hey,

Ik ben met 8 weken heel hard gevallen met mijn fiets (toen met die gladheid). Heb daardoor echt een week heel erge bandenpijn gehad, en ook in het ziekenhuis geweest. Maar echo gehad, en alles goed met kleine. Zit natuurlijk in je buik met vruchtvliezen en vruchtwater :) Dus lekker beschermd...

Liefs,

T

Heey Dames,

Ik heb vandaag toch maar voor de zekerheid de verloskundige gebeld, maar ook zij verwachte niet dat het schade had opgeleverd.
Inderdaad dat de kleine met al dat vruchtwater wel iets kan hebben.
Ze vroeg wel hoe ik terecht was gekomen en of dat ik pijn en een bloeding had, maar dat had ik allemaal niet.
Ja, alleen van mijn bibs die bond en blauw is.
Dus daar gaan we dan maar van uit.

Bedankt voor jullie gedeelde ervaringen en gerust stellende woorden.

Groetjes

Kijk als je je echt zorgen maakt, ff checken of bellen VK.

Maar ik heb in de laatste loodjes (had ik weer) een klein opstaande tegel gemist en verloor daarmee mijn evenwicht. een paar stappen verder kon ik mijzelf niet meer overeind houden en klapte ik deels zijkant (fijn vd ribben joh) op een grote betonnen plantenbak.

Ziekenwagen erbij, maar achteraf heeft die kleine rustig verder liggen dobberen.

Terug
Bovenaan