gevallen

hoi meiden,

Gisteren heel hard gevallen op de roltrap, kwam niet meer overeind en de trappen bleven maar komen.
Nu heb ik heel veel pijn in mijn zij, arm, heup, benen en mijn bekken is helemaal aan het opspelen.
Wat moet ik nu doen????
Ik voel de kleine goed bewegen die heeft er waarschijnlijk niet veel van meegekregen, gelukkig maar.

groetjes missbeertje 26 wkn

Hoi missbeertje,

Hoe is het nu met je?
Als ik jou was zou ik toch voor de zekerheid naar de huisarts gaan, misschien heb je wel ergens een kneuzing en hij/zij kan je ook doorsturen naar je vk.
Al is het maar even voor je eigen geruststelling.

Groetjes Chantal

Hoi missbeertje,

Hoe is het nu met je?
Als ik jou was zou ik toch voor de zekerheid naar de huisarts gaan, misschien heb je wel ergens een kneuzing en hij/zij kan je ook doorsturen naar je vk.
Al is het maar even voor je eigen geruststelling.

Groetjes Chantal

Jeetje zeg.. dan schrik je ook!!
Ik denk dat je goed naar je gevoel moet luisteren..
Bij enige twijfel zou ik de verloskundige bellen.. Beter een x te vaak.. toch?

Maar wat je zelf zegt.. je voelt de kleine gelukkig goed bewegen.. en die heeft wel een beschermstuk om zich heen!

Luister naar je gevoel en beterschap!

Liefs Maike

Jeetje zeg.. dan schrik je ook!!
Ik denk dat je goed naar je gevoel moet luisteren..
Bij enige twijfel zou ik de verloskundige bellen.. Beter een x te vaak.. toch?

Maar wat je zelf zegt.. je voelt de kleine gelukkig goed bewegen.. en die heeft wel een beschermstuk om zich heen!

Luister naar je gevoel en beterschap!

Liefs Maike

hoi hoi
je schrikt je echt te pletter :D
en dat is ook normaal
ik ben ik week 19 behoorlijk onderuit gegaan met de fiets mijn vriendin viel nog een keer op mij en ik kreeg een stuur in mijn buik en dat ging echt behoorlijk

zelf had ik net als jij zoiets van nou laat maar
maar me vriendin en vriend hebben toen de verloskundige gebeld zij was niet op de praktijk (weekend) en rade mij zo snel mogelijk aan naar de eerste hulp te gaan ,, daar werdt ik doorverwezen naar de kraamafdeling , voor een echo niet alleen voor de kleine maar ook om te kijken of de placenta nog goed lag en geen klap had gehad , . alles was goed bij mij het kindje bewoog nog en de placenta was niet beschadigd

als mijn verloskundige aan de praktijk was geweest had ik hem daar gewoon gehad
ik was minder ver dan dat we nu zijn dus nu zijn de risico's wel groter
ik raad je aan om je verloskundige te bellen voor een kijk echo

die blauwe plekken genezen maar je vergeef je zelf nooit als er mischien toch iets mis was en voor jezelf ook gewoon fijn om te horen dat het nog goed zit toch
ik ben blij dat ik het gedaan had anders had ik me altijd af gevraagd mischien

succes gr rianne

Terug
Bovenaan