Gevallen..

Hallo dames,
Vorige week met opstappen op een heren fiets gevallen. Heel ongelukkig allemaal, knie schijf aan de zijkant geschoten en dat terwijl ik nog stond. Dat deed even goed pijn. Met ambulance naar het ziekenhuis, gelukkig niks gebroken. Wel hart-filmpje laten maken van de kleine voor de zekerheid, omdat het stuur in mn buik terecht was gekomen. Kwam uit dat ik om de 3 minuten harde buiken had, voelde er zelf niks van hoor. Maar betekende dus wel dat ik een nachtje ter observatie moest blijven! 's Ochtends was alles gelukkig weer rustig en mocht ik wel naar huis.
Ik zat dus al in de ziektewet, maar nu worden de laatste 3 weken werken op therapeutische basis dus niks meer. :( Nog langer thuis zitten dus. Echt niet grappig....
Dus voor iedereen, doe 't kalm aan. Ongelukje zit in een klein hoekje!!

Liefs

Jemig wat erg maar gelukkig dat alles goed gaat met je kindje
Ik zit al een tijdje thuis en ik moet je zeggen ik heb mijn werk nooit zo gemist als dat ik het nu doe
Maar ik denk als ik straks weer moet werken dat ik mijn kindjes enorm ga missen
sterkte ik hoop dat je knie snel pijnloos is

Dank je voor de lieve reacties. Dat genieten lukt nog niet echt, ben meer aan 't balen omdat ik nu afhankelijk ben van een rolstoel. Kan dus ook niet poetsen, opruimen of iets dergelijks. 't Huilen staat me vaker nader dan het lachen...
Dat genieten komt straks wel als ik weer wat meer kan.
Liefs

Terug
Bovenaan