gevallen

Vandaag ben ik gevallen met sporten, best wel hard (of dat is alleen mijn beleving..) op de grond -vanuit staande positie. Ben meteen gestopt en durfde niet meer verder te gaan. Zit nu in week 10 en voel me verder prima, na afloop nergens last van. Toch ben ik heel onzeker.. hoeveel kwaad kan dit?
Woensdag eerste echo, die staat gelukkig al gepland. Iemand hier ervaring mee of kennis van?
Liefs

hoi,

ik ben afgelopen week dinsdag van de trap gevallen (laatste tree gemist). gelukkig op mijn knieeen en niet op mijn buik. wel heel erg geschrokken. maar ik denk ook dat als je niet op je buik valt het dan niet zo erg is.
ik ben nu 17 weken en verder niet echt ongerust over dat het mis is gegaan. zeker ook omdat ik de kleine voel. als je je toch zeorgen maakt even de vk bellen voor wellicht een eerder echo,

groetjes van aafje (april mama0

Hey Rollie,

Balen dat je bent gevallen zeg! Hopenlijk zit alles nog goed en weet je woensdag meer.
Voor mij is het ook de eerste keer dat ik een echo krijg dus ik kan je niet vertellen hoe dat is, maar met een beetje geluk zit ales goed!

Veel plezier en succes!

p.s. laat even weten of alles goed was.

He bah wat naar, kan me voorstellen dat je je nu onzeker voelt, nou zit je baby best goed in je buik verstopt zeg maar, er zit nog vanalles voor voordat je bij je baby komt zeg maar dus als je je goed voelt en geen pijn hebt denk ik wel dat het goed zit. Nou weet ik dat mijn schoonzusje bij haar zwangerschap paar keer op haar buik is gevallen omdat ze haar evenwicht niet meer hield door de groote van de buik en daar zei de vk toen dit tegen.
Hoop voor je dat het snel woensdag is en je een super mooie echo krijgt!! En natuurlijk alles goed zit en anders gewoon je vk bellen en uitleggen

xxx

Ik ben voor het eerst zwanger en weet dus niet uit ervaring of het kwaad kan, maar mijn zusje is bij haar zwangerschap twee keer gevallen. Er was toen niks aan de hand. 1 keer in het begin en 1 keer later in de zwangerschap.
Zij viel zomaar omdat een been opeens niet meer meewerkte.

he bah, wat schrikken! ik heb er geen ervaring mee, maar ik hou altijd in mijn achterhoofd: geen bloed is goed.
gelukkig heb je morgen een echo, ik ben heel benieuwd!
ik wens je veel succes en hoop dat je een hele mooie echo hebt!

Terug
Bovenaan