Gevallen !!

hey meiden!!

ik kom net terug van dansen en ik ben gevallen met mijn fiets!

Niet hard eigenlijk helemaal niet maar ik heb een beetje stress kan een klein vruchtje daar tegen??

ik heb de schrik flink te pakken.

Groetjes amanda
 
Hey Amanda, hoe ver ben je?
Je kleintje kan veel hebben, hoor. Zelfs af en toe stress, dat is niet te vermijden.
Heb je echt een klap in je buik gekregen, of een stuur of zo zou ik toch even om een echo vragen bij de verloskundige, al is het voor je eigen geruststelling.

succes!

liefs Lorelei
 
Ik zit pas in me 6e week en ik heb me expres weggedraaid. stuur kwam in me rib maar niet in de buurt van me buik.

ik viel ook echt niet hard hoor maar ik ben nogal met mijn hormonen en stress en noem het maar op!

ik ben al wat kalmer :)
 
Hallo Amanda,

die kleine kan heel wat hebben daarbinnen, maar inderdaad een stuur in je maag zou wat minder zijn! Gelukkig is dat niet het geval, kan me voorstellen dat je geschrokken bent!

Groetjes Anne
 
Hoi Amanda,

Ik heb het tijdens mijn eerste zwangerschap gehad. Ik ben toen gevallen met de fiets toen ik 16 weken zwanger was. Nooit val je en nu je zwanger bent, gebeurt het je. Hoe idioot...
Maar toen zei de vk al dat het geen kwaad kon.
Bij jou zit je kindje nog achter je schaambot en lekker diep weggestopt in je buik.
Alleen als je buikpijn of bloedverlies krijgt, dan zou ik gelijk de vk bellen.

Kruip op de bank om bij te komen!

groet,
mamafn
 
aah bedankt allemaal!!

dat is precies wat ik tegen me vriend zei!

Ik val nooit met de fiets!! nooit!
en nu wel, hoe idioot waren mijn exacte woorden!

bedankt voor het verhaal van mijn schaambot enz.
dat stelt me echt gerust!

Als ik jullie toch niet had!
 
Amanda,

Ik ben van de trap gevallen toen 25-27 weken zwanger was. Van boven naar beneden en toch bevallen van een kern gezond kindje.

Ik zou bij twijfel toch de vk bellen.

Liefs grotebroer
 
uhm wil je niet ongerust maken...........maar welke bloedgroep heb je ????? Ik ben rhesus negatief. ben ook een keer gevallen en moest meteen een spuit halen. Door de klap kan er bloedvermenging zijn waardoor je anti stoffen kan aanmaken en een volgend kind kan afstoten....of zoiets vertelde ze mij.

Vraag het even na bij je arts of vk
 
Terug
Bovenaan