Gevallen

Hallo meiden,

Wil even bij jullie klagen....

Ik ben gisteren gevallen. Het was zo vreselijk glad en ondanks dat ik voorzichtig deed, ben ik toch onderuit gegaan. En dat voel ik zeg, mijn lijf voelt bont en blauw aan.

Ik heb me heel ongelukkig opgevangen omdat ik natuurlijk mijn buik wilde ontzien. Dat is redelijk gelukt. Ik voelde het eerste uur na de val niets van leven in mijn buik en kreeg geen contact met de baby. De verloskundige is geweest en gelukkig maakte de kleine het goed. Hij is volgens mij nog wel steeds van slag, want ik voel hem minder dan normaal. Volgens de vk is ook hij flink geschrokken. Net als ik zelf, de huilbuien blijven komen. Bah!

Wel typisch, een tijd geleden plaatste ik hier een berichtje voor jullie allemaal met daarin dat jullie goed moesten oppassen met dit weer, dat je niet zou vallen. Nu gebeurt het me zelf....

Gr ingrid

poeh he, wat een schrik!!!!
eerst de val op zich al, en dan de angst om de kleine. hopelijk heeft de verloskundige je gerust kunnen stellen.
ik hoop voor je dat de baby ook snel van de schrik bekomen is.

knuf
smooty

ooh wat was dat schrikken zeg, viel vandaag ook bijan een paar keer, kreegg toen van een moeder op school haar sokken voor over mijn schoenen en ben toen helehuids thuisgekomen gelukkig. rust goed uit en dan zal de kleine ook wat meer gaan bewegen. was voor allebei schrikken

Dat zal schrikken geweest zijn zeg!!
Misschien kan je voor je blauwe plekken spul van vsm tegen kneuzingen gebruiken dat helpt goed.
Hopelijk komt de kleine ook van de schrik bij en voel je hem /haar straks weer goed bewegen,

Liefs Marina

hoop dat je inmiddels wat bekomen bent van de schrik... is ook echt enorm glad buiten...

Baby alweer wat drukker? die zal idd ook best geschrokken zijn...

Rustig aan...

liefs ann

Heel veel sterkte, wat een schrik! En wat bijzonder dat de baby dan ook van slag is he.... hoop dat hij snel weer vrolijk trappelt!! Hou je haaks,
Liefs, Joyce

Hey,

Ben toevallig dinsdag ook gevallen op het schoolplein, boem op mijn billen gelukkig, maar ik schrok wel!
Thuis gekomen natuurlijk brullen en de vk gebeld, kon gelijk langskomen en even hartje geluisterd.
Ben nu erg stijf en heb erge pijn in mijn stuitje en billen, maar ach als dat het ergste is..
Loop nu ook echt heel voorzichtig buiten.
Baby was idd die middag erg rustig maar ging toen snachts helemaal tekeer zodat ik er wakker van werd, maar ach dat geeft niks!

gr Mirjam

Terug
Bovenaan