gevallen

Zo heb het weer eens overleefd ben over het stoep randje gevallen gelukkig deze keer naar voren en heb me kunnen opvangen met mijn knieen en handen. Heb wel de knien zo dik als een bal en helemaal open.
Ja ik kan er nu wel om lachen, volgens mij is mijn buik te zwaar dat ik naar voren ben gevallen.
Zo extra reden om me straks te laten verwennen door manlief.

Wanner stoppen jullie met werken?

Gelukkig zijn het je knieen en ben je niet op je buik gevallen.. daar moet ik toch niet aan denken!

Ik stop met 34 weken. Voor mij komt dat heel goed uit want dan sluit mijn zomervakantie erop aan. En die duurt in het onderwijs 6 weken. Dus ik kom in totaal aan 16 weken... YOUPIE... en als ik later beval krijg ik nog wat extra!

Oei idd, ook meteen wat ik dacht... gelukkig niet op je buik. Ik val ook over het minst of geringste. Gelukkig niet meer als af en toe een blauwe plek.
Ik zit al een paar maanden in de ziektewet en mag ook niet meer aan de slag van te voren. Nu ook nog eens mijn contract per 1 juni niet verlengd dus ik ga ook niet meer op mijn werk komen. Blijf het maar een vreemd idee vinden dat ik er gewoon niet meer ga komen.
Ik ben echter van eind mei, dus ik moest nog wel even voor mn verlof.

Oeh, das vervelend, vallen. Gelukkig niet op je buik inderdaad! Voorzichtig hoor!
Ik ga ook met 34 weken met verlof. Zit nu deels in ziektewet, dus verplicht. Vond dat in het begin vervelend, omdat ik graag langer na de bevalling heb. Maar dacht gisterochtend toen ik op moest staan dat ik toch wel blij ben dat het nog maar zo'n 5 weken werken is! Het begint toch wel steeds zwaarder te worden!

Terug
Bovenaan