gevallen.

hallo meiden,
heb een vraagje.
afgelopen zaterdag ben ik gevallen met de fiets.
nu weet ik sinds gisteren dat ik zwanger ben.
kan die val nog een miskraam veroorzaken?
ben heel hard op mijn billen gevallen.
heb buiten mijn billen en stuitje nergens last van.

liefs shirley
 
Ik ben met mijn 1e zwangerschap van de trap afgevallen toen was ik net 5 weken mijn kont had werkelijk alle kleuren van de regenboog en zoonlief is nu 3 jaar.
Ben nu zwanger van de 2e en ben wederom gevallen uitegegleden in de sneeuw met mijn fiets en ben nu 25 weken zwanger.
Ik heb begrepen dat als het vruchtje goed zit het ook blijft zitten
 
Ik ben in de winter ook uitgegleden in de sneeuw.
Heb toen direct de VK gebeld en die zei zolang je niet direct krampen hebt en bloedverlies dat er niks aan de hand is.
Inmiddels ben ik 37wk zwanger.
 
Idd vaak kan het op zo'n prille termijn als je op je kont valt geen kwaad voor de kleine!
Als het idd goed zit komt alles op zijn pootjes terecht.
Succes met de andere blauwe gebieden :D en gefeliciteerd met je zwangerschap!
 
he meis, als je op je billen valt kan het kleintje wel wat hebben zit geod ingenesteld dus , en als je geen krampen hebt gehad dan zit het goed, maar zodra je op ej buik valt moet je wel aan de bel trekken in welke fase je ook zit, dat is tenminste bij mijn verloskundige zegt ze ook als je valt en je valt op je buik direkt ons bellen, en niet wachten tot je kramp krijgt.

heel veel s6 ermee, en strekte met je pijnlijke billen, en als je het echt niet vertrouwd een verloskundige kan je altijd gerust stellen.

liefs
 
nou we zijn nu 4 dagen verder, dus als ik wat zou zijn neem ik aan dat ik al krampen zou hebben gehad.
maar vroeg het me gewoon even af.
bedankt allemaal.
en die billen komen ook ooit wel weer goed hahah.
dat is op dit moment bijzaak.'
maar doet wel ontzettend zeeer.

liefs
 
Terug
Bovenaan