Ben ff een tijdje minder actief bij onze club geweest. Het waren eigenlijk de laatste dagen dat ik moest werken en had het dus erg druk met laatste dingen afronden en dingen op papier zetten voor mijn vervanger. Wilde vanaf volgende week weer eens een beetje bij lezen enzo. Helaas heb ik daat nu wat sneller de tijd voor.
Nu ben ik helaas in de ziektewet gekomen. Zaterdag gevallen. Uitgegelden in de keuken (stom!) en ongelukkig terecht gekomen. Gelukkig is met buik en baby alles goed maar ik heb nu een scheurtje in mijn enkelband. Gevolg is dat ik niet kan lopen, mijn hele enkel dik en blauw ziet (en heel pijnlijk is) en ik nu ingetapet ben. Tape moet twee weken blijven zitten en dan terug naar dokter om te kijken of t goed geneest.
Baal er enorm van. Moet veel regelen aan oppas voor de drie meiden. Kan ze niet zelf naar school brengen etc. Voel me ook echt zo'n kneusje. Ook het lopen in huis op krukken (moet toch af en toe naar wc enzo) valt tegen met zo'n dikke buik.
Maar ja zo weer even genoeg geklaagd (sorry)
Hoop dat het snel weer wat beter gaat en dat ik snel een beetje mobieler ben.
Met jullie allemaal goed? Gaat nu wel opschieten he, voor ons november mamma's!
Groetjes Hanneke
Nu ben ik helaas in de ziektewet gekomen. Zaterdag gevallen. Uitgegelden in de keuken (stom!) en ongelukkig terecht gekomen. Gelukkig is met buik en baby alles goed maar ik heb nu een scheurtje in mijn enkelband. Gevolg is dat ik niet kan lopen, mijn hele enkel dik en blauw ziet (en heel pijnlijk is) en ik nu ingetapet ben. Tape moet twee weken blijven zitten en dan terug naar dokter om te kijken of t goed geneest.
Baal er enorm van. Moet veel regelen aan oppas voor de drie meiden. Kan ze niet zelf naar school brengen etc. Voel me ook echt zo'n kneusje. Ook het lopen in huis op krukken (moet toch af en toe naar wc enzo) valt tegen met zo'n dikke buik.
Maar ja zo weer even genoeg geklaagd (sorry)
Hoop dat het snel weer wat beter gaat en dat ik snel een beetje mobieler ben.
Met jullie allemaal goed? Gaat nu wel opschieten he, voor ons november mamma's!
Groetjes Hanneke