gevallen.

Ben ff een tijdje minder actief bij onze club geweest. Het waren eigenlijk de laatste dagen dat ik moest werken en had het dus erg druk met laatste dingen afronden en dingen op papier zetten voor mijn vervanger. Wilde vanaf volgende week weer eens een beetje bij lezen enzo. Helaas heb ik daat nu wat sneller de tijd voor.
Nu ben ik helaas in de ziektewet gekomen. Zaterdag gevallen. Uitgegelden in de keuken (stom!) en ongelukkig terecht gekomen. Gelukkig is met buik en baby alles goed maar ik heb nu een scheurtje in mijn enkelband. Gevolg is dat ik niet kan lopen, mijn hele enkel dik en blauw ziet (en heel pijnlijk is) en ik nu ingetapet ben. Tape moet twee weken blijven zitten en dan terug naar dokter om te kijken of t goed geneest.
Baal er enorm van. Moet veel regelen aan oppas voor de drie meiden. Kan ze niet zelf naar school brengen etc. Voel me ook echt zo'n kneusje. Ook het lopen in huis op krukken (moet toch af en toe naar wc enzo) valt tegen met zo'n dikke buik.
Maar ja zo weer even genoeg geklaagd (sorry)
Hoop dat het snel weer wat beter gaat en dat ik snel een beetje mobieler ben.
Met jullie allemaal goed? Gaat nu wel opschieten he, voor ons november mamma's!

Groetjes Hanneke
 
Dat is even schrikken zeg..gelukkig is wel alles goed met de kleine!! Maar voor jou is dit natuurlijk absoluut niet leuk...en dan heb je ook nog andere kids rond lopen. Je voelt je dan zo hulpeloos, je wilt wel maar je kan gewoon niet.

In ieder geval je klaag niet hoor en hoop dat het snel beter met je gaat!!!

Groetjes Miranda
 
He meid, wat ontzettend vervelend! Hoop dat je enkel snel opknapt, zodat je weer rap mobiel bent in huis. Lekker rustig aan doen en lief zijn voor jezelf! (En de rest lief laten zijn voor jou! ;-) Beterschap!
 
Das mooi balen zeg.. Ik zou ook even lekker klagen hoor, ga lekker je gang hier.

Veel beterschap voor je enkel! hoop dat het snel wat beter gaat en je je wat beter kunt redden thuis/met de krukken en dikke buik.

Hier alles oke. Ook de laatste zware loodjes op het werk en druk aan het overdagen/afronden. maandag laatste dag en dan in totaal 21 weken vakant... ik bedoel verlof ;-)

kalm an! Liefs lisette
 
Terug
Bovenaan