gevallen..

Ik ben gister gevallen bij ons voor de deur :( Vk gebeld en die wilde toch langskomen voor controle. Ze kwam en hoorde het hartje maar in deze fase van de zwangerschap moet ze overleggen met het ziekenhuis en die wilde me toch zien voor hartfilmpje van de kleine man en mogelijk een nachtje blijven ter observatie. Wij dus gisteravond naar het ziekenhuis,filmpje was goed gelukkig ook nog onze jongen even gezien op beeld. Gaf toch geruststelling en we mochten naar huis,zodra er iets veranderde dus pijn,harde buiken of vocht- bloedverlies direct terug.
Vannacht veel wakker gelegen van het beurse gevoel en ik had toch wat harde buiken, zo ook vanmorgen. Op advies van vk gaan douchen om te ontspannen maar buik bleef kleihard, we moesten dus weer naar ziekenhuis. Hier weer anderhalf uur aan de monitor gelegen en onze knul was het er maar niet eens al die dingen op de buik. Uiteindelijk hebben ze zijn hartbewegingen goed kunnen registreren en alles was goed. Wel wat harde buiken konden ze registreren maar toch mocht ik weer naar huis gelukkig na het inwendig onderzoek. Verplichte rust thuis nu en weer als er iets veranderd terug naar ziekenhuis.
Ik maak me geen zorgen en toch is het een fijn idee dat ze het zo goed controleren maar ik ga ervan uit dat alles goed blijft gaan met de kleine man.
Wel heel moe maar ja dat is logisch,onbewust maak je je toch zorgen.

Nu dus op de bank onder mijn kleedje, helemaal niks doen proberen bij te komen.
 
Terug
Bovenaan