gevallen!

Hey meiden,

vanochtend had ik een lekkere lompe actie.
ik was aan het lopen met mijn hond en zag mijn vriend in de verte staan. ik dacht ik ren even naar mijn vriend toe. mijn hond rent alleen zo hard dat hij mij letterlijk liet vallen.
ik denk dat ik in een fractie van een seconde, gereageerd heb en op mijn zij ben gevallen. daar heb ik nu allerlei schaafplekken.
gelukkig niet op mijn buik en op mijn hoofd.

ik ben gewoon gaan werken en dacht, ik kijk vanavond even of ik nog zumba ga doen.. afhankelijk van de spierpijn,.
in de auto naar het werk (40 min rijden) begon ik na te denken dat het misschien gevolgen kan hebben voor mijn zwangerschap. op mijn werk gelijk naar het toilet gegaan en ik had licht bloedverlies!
bijna in paniek probeerde ik mijn vriend te bellen en heb de verloskundige gebeld. zij gaf aan, ik kom binnen nu en een uur bij jou thuis (ook omdat ik buikpijn had), aangegeven dat ik nu op het werk ben en eerst 40 min onderweg ben. toen ze aangaf dat ze het gelijk wilde controleren, begon ik me erg zorgen te maken.
snel naar huis gereden, mijn vriend gebeld die ook naar huis kwam.
verloskundige kwam later eraan en gelijk het hartje kunnen vinden, Hartje klopt goed!!
bloedverlies komt van baarmoederhals van waarschijnlijk de klap en mag vandaag absoluut niet werken. even aankijken hoe het bloedverlies gaat, als het helder rood wordt, dan moet ik gelijk bellen.
verder ben ik weer duizelig en moet ik van haar sowieso rustiger aandoen en nog meer op mijn lichaam letten.
volgende week dinsdag heb ik een reguliere afspraak met de vk.
pff maar wat was dat schrikken vanochtend! vandaag even rustig aankijken hoe het gaat, blijf wel een zeurende buikpijn hebben en voel me natuurlijk beurs.

liefs diaan

Hey lieve Diaan,

Wat een schrik zeg! Pfff.....Schrik ook wel van je bericht dat je bloedverlies hebt. Goed dat je gelijk de vk hebt gebeld en dat zij je gelijk wilde controleren!
Hou in godsnaam jezelf in de gaten meid en doe echt rustig aan hoor, je moet echt naar je lichaam luisteren en misschien moet je toch wat minder gaan werken....

Voor nu, ga even liggen en bij het minste of geringste je vk bellen hoor. Ik klink wel als een bezorgde moeder maar bedoel het goed!!!!

Liefs Lynn.

Oh wat is dat schrikken. Doe het rustig aan en als er iets veranderd of je vertrouwd het niet gelijk bellen naar je VK.

Hou je ons op de hoogte hoe het met je gaat!

oh mijn god meid!! dat is ff schrikken :( gelukkig klopte het hartje nog en gelukkig ben je op je zij gevallen en niet recht op je buik of hoofd, maar pfff klote dit zeg!! lekker rustig aan doen hoor!

heel veel liefs xxxx

Schrik! Dan heb je een flinke smak gemaakt meid. Je kindje zit heel goed beschermt in jouw buik maar toch.... Hoop dat het inmiddels beter gaat. Doe kalm aan meid.

Terug
Bovenaan