Gevallen!

Vanochtend tijdens het uitlaten van de hond, ben ik lelijk gevallen op m'n zij. Ik heb de klap grotendeels opgevangen met m'n heup, arm en hoofd. Maar maakte me toch zorgen! Ziekenhuis gebeld en ik kon een uurtje later terecht. Er werd bloed afgenomen en een echo gemaakt.... Daar waren ze!! Mijn mooie sterke kleintjes, vrolijk zwemmend in mijn buik. Allebei een goede hartslag en ook de placenta zag er goed uit. Wat een enorme opluchting!! Bleek wel bloedarmoede te hebben, dus heb ik extra foliumzuur en ijzertabletjes mee. Moet het vandaag rustig aan doen en morgen moet ik terug voor nog een echo. Dan kijken ze alles nog een keertje na. Volgens de gyn hoefde ik me niet al teveel zorgen te maken. Gelukkig!! Lig nu lekker met m'n voetjes omhoog voor de tv en er is behoorlijk wat activiteit in mijn buik! Alsof ze me geruststellen.... Lief!!

Pffff, meis toch!!!Schrik je je eigen toch ook een hoedje!!!!!Nou meis lekker rustig aan doen en fijn dat je zo snel in het ziekenhuis terecht kon!
Dikke kus Liefs Nance

Oh jee, dat is pech hebben! Maar wat fijn dat ze je zo goed in de gaten houden!! Doe het maar even rustig aan!! Groetjes, Ilse

Ow wat een schik zeg, kan me goed voorstellen dat je erg geschokken bent! Pfff gelukkig is alles goed met de kleintjes en hoop dat jij ook niet teveel pijn heb. Gelukkig waren ze snel met een echo!
Sterkte en rust lekker uit.

jeetje dat is dan wel schrikken zeg, gelukig gaat alles goed met je kleintjes, laat je maar lekker even verwennen, en wat fijn dat je zo snel in het zh terecht kon
liefs wen

Dat was zeker schrikken!! Net terug van de 2e controle in het ziekenhuis.
Afgezien van een hele stijve blauwe arm (daar heb ik dus de klap mee opgevangen) een blauwe heup en wat schaafwonden gaat het heel goed!
Kleintjes waren aan het spelen :) De moederkoek zag er goed uit en er was geen bloed vermengt met elkaar. Geen bloedingen of scheurtjes ....
Ontzettend aardige mensen in het ziekenhuis, zoveel begrip en lieve woorden! Ben helemaal gerustgesteld!!!

Liefs Anna

gelukkig dat ook de 2e controle goed was! is een hele geruststelling omze zo lekker te zien spelen.
Gelukkig zelf op de blauwe plekken na er ook goed vanaf gekomen. Doe lekker rustig aan en voorzichtig he!

Liefs Renate

Terug
Bovenaan