A
Anoniem
Guest
Misschien erg persoonlijk maar moet het toch even kwijt.... Bij mijn eerste zwangerschap niks aan het handje ik dacht dat ik de hele wereld aan kon,,,, Maar nu .. Ik was de eerste 3 maanden behoorlijk misselijk ik spuugde alles uit en kon niks binnen houden,, na 13 weken ging het al een stuk beter gelukkig maar ik bleef vaak moe en niks was goed... Nu ben ik ruim 21 weken in verwachting maar het lijkt alleen maar erger te worden... Ik kan de hele dag huilen ,mijn mannetje kan bijna niks goed doen ( gelukkig heeft hij er juist alle begrip voor) Ik zit mezelf echt bijna de hele dag in de wegg, tuurlijk zijn er ook leuke dingen en momenten dan liggen we ff met zijn allen in een deuk,,maar van binnen voel ik me soms helemaal niet gelukkig maar alleen maar verdrietig en wil ik alleen zijn..Ik ben ontzettend snel jaloers(normaal heb ik dat bijna helemaal niet) en verschrikkelijk snel op mijn tenen getrapt...
Ik ben echt super blij met ons 2de kindje,,maar de zwangerschap kwelt me momenteel meer door de hormonen....
Zijn er zwangeren die dit herkennen nu of van eerdere zwangerschappen en hoe moet ik deze rust in mezelf weer even terug vinden? Laat het me alsjeblieft even weten, misschien kan ik er wat mee,, niet voor mijn mannetje al is het niet leuk voor mijn mannetje maar hij begrijpt het allemaal wel maar ik zelf helemaal niet meer....
liefs bianca
Ik ben echt super blij met ons 2de kindje,,maar de zwangerschap kwelt me momenteel meer door de hormonen....
Zijn er zwangeren die dit herkennen nu of van eerdere zwangerschappen en hoe moet ik deze rust in mezelf weer even terug vinden? Laat het me alsjeblieft even weten, misschien kan ik er wat mee,, niet voor mijn mannetje al is het niet leuk voor mijn mannetje maar hij begrijpt het allemaal wel maar ik zelf helemaal niet meer....
liefs bianca