Gevarenzone?????

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal.

ik heb alweer een vraagje haha
hoop dat jullie niet gek van me worden.
ik hoorde net van een vriendin van mij dat ik nu al
uit de gevarenzone ben zeg maar.
ik ben nu 9wk.
en zij zegt dat het nu naar 8 wk is in plaats van de 12 weken.
weten jullie hier iets van af.
of is dit weer helmaal niet waar.
het is ook op de radio gezegd zegt zei.

Groetjes en een fijne avond allemaal

Hoi,

Ik wil je niet teleurstellen maar mijn vk houdt zelfs 16 weken aan.....dit is natuurlijk uitzonderlijk dat er dan nog iets gebeurd, maar ik heb er niet over gehoord.
Misschien moet je even googlen en kom je iets tegen.
Succ6, inge

Gevarenzone?

Welke gevarenzone?

De grooste kans dat een zwnagreschap op een miskraam uitloopt is binnen de 12/13 weken. Echter vaak is het vruchtje dan al weken dood. Heb je met ca. 10 weken een echo gehad met kloppend hartje dan kun je zeggen ik ben door de gevarenzone heen, maar het geeft helemaal geen garanties.

Maar welke garantie sheb je wel in het leven.

Geniet nou maar gewoon van je zwangerschap en hou je niet bezig met kansen, gevarenzones e.d. Wat heeft het voor zien, kun je er iets door voorkomen?

Miep

Hoi Rowan,

Over het algemeen wordt er 12 weken aangehouden. Met 12 weken zijn eigenlijk alle organen gevormd en de kans dat er   hierna nog een miskraam ontstaat is wat dat betreft klein.

Wel is het zo dat het spannend blijft hoe het met je kindje gaat. Je stelt voor jezelf steeds weer nieuwe grenzen: als we eerst maar 12 weken halen, als we eerst maar 26 weken halen, als we de 37 weken maar halen...Hoe lang dat duurt? De hele zwangerschap, na de bevalling... eigenlijk je hele leven lang.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan