Gevecht met de fles

Hoi ouders! Adviezen of tips gevraagd. Wij zijn een beetje ten einde raad. Onze zoon is bijna 20 weken (4maanden).
De fles (KV) ging altijd goed! Nu sinds een maandje ongeveer is elke fles, behalve de ochtendfles, een gevecht. Huilen, fles eruit trekken met zijn handen, speen wegduwen met zijn tong, zijn hoofd wegdraaien, spartelen met armen en benen etc. Zodra de fles eruit is, is alles weer oke. Ik vermoed dus geen buikkramp. Hier heeft hij nooit echt last van gehad, behalve in het begin. Ook is het al vrij snel dat hij dit doet dus het kan ook niet zijn dat hij vol zit lijkt me. Koemelkallergie lijkt het me ook niet aangezien verder niks wijst dat ie last heeft. De fles die we gebruiken hebben we al vanaf het begin. Ook heb ik al een kleine speen geprobeerd(had speen 2 dr brown). Ook de positie van hem voeden maakt geen enkel verschil. Het is gewoon echt niet leuk meer om hem de fles te geven. Ik kan niet begrijpen waarom de ochtendfles er prima ingaat en de rest van de flessen niet. Er zijn ook nog geen tandjes zichtbaar. Je zou denken als hij pijn heeft dat elke fles dan een probleem is. Kortom ik weet het echt ff niet meer =(. Hij doet verderest alles goed. Poept plast en slaapt goed, groeit goed, ontwikkeld zich goed, maar de fles geven is echt een drama. Wie kan mij helpen!?
 
Spruw kan een dergelijk ongemak veroorzaken.

En anders vindt hij misschien de smaak niet lekker?
 
Terug
Bovenaan