Geven jullie al Liga in het handje??

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

het onderwerp zegt het al... Dylano is 2 nov 6 maandjes.
Nu is onze vraag... geven jullie jullie kindjes al Liga in het handje??
Zodat ze er lekker op kunnen sabbelen??
Alvast bedankt voor de reacties!!

Groetjes Debby.

Hoi Debby,

Dit is mijn dochter toen ze zes maanden oud was (inmiddels is ze 3). Ze vond liga altijd erg lekker. Het enige probleem is de coördinatie. Ze had nog al eens moeite om haar mond te vinden. Als ze een beetje moe was kon haar dit vreselijk frustreren, maar ach, dat is geen slechte ervaring!

Groetjes,
Karin

hoi,

ik zat vanmorgen jouw vraag te lezen en dacht weet je wat ik ga het eens proberen, mijn dochter is nog geen zes manden maar krijg al zo,n vier weken liga eerste stap vandaag had ze haar fruithap nog niet gehad en dacht geef haar een helft net als het kindje op de foto gewoon in het handje kijken wat ze ermee doet, Normaal krijgt ze deze door haar fruithap.
 heb haar in haar wipstoel gezet en ben er wel naast blijven zitten natuurlijk, en warempel ze zat erop te zuigen en de kleine stukjes die afbraken die zuigde ze gewoon zacht en slikte het door, ze heeft hem op als ze hem uit haar handjes liet vallen zette ze een keel op van heb je mij daar dus zou zeggen probeer het ook een keer bereid je wel voor  op een klieder boel   want het zit overal hahaha, succes

groetjes bianca  

Haha!!

Een leuke foto hoor!!
En degene die daarna schreef... weet je naam zo niet meer sorry!
Maar als ik nu weer terug zou gaan, gaat hij mss weer raar doen.
Maar fijn dat het gelukt is.
Ik ben vol enthiousasme (schrijf ik ook verkeerd, maar ja... als jullie maar weet wat ik bedoel toch?)
Maar ik ga het ook proberen morgen.
Laat het jullie dan nog wel ff weten hoe het gegaan is.

Groetjes Debby.

luuk is 5 1/2 maand en ik heb hem gister ook een hele ligakoek gegeven in de hand. Hij vond het lekker, maar zag er na afloop uit als een klein vies varkentje, maar dat maakt mij niet uit. morgen gewoon weer!

Terug
Bovenaan