geven jullie wat?

A

Anoniem

Guest
Mila is nu 9 maanden.
afgelopen weken dronk ze haar fles niet(tanden-sprong,vanalles)
nu gelukkig wel weer.
ze heeft nog 300 cc melk nodig.
s,avonds voor het slapen gaan hoeft ze eigenlijk niks meer volgens het cb.
nou merk ik dat ze een flesje met een flinke schep rijstebloem wel errug lekker vindt en iets lekkerder slaapt..ze krijgt dus eigenlijk iets meer binnen als ze nodig zou hebben.
aangezien ze s,morgens al pap krijgt en s,middags een flesje bij het brood.
is dit erg...? en wat geven jullie je   9 maanden kindje voor het slapen of geef je niks?
groetjes piewie

Hoi Piewie,
Twan krijgt een toetje na het eten en verder niets meer. Hij doet het hier heel goed op en heeft al vanaf de 1e week doorgeslapen, dus wij hebben er nooit problemen mee gehad dat hij niet lekker wilde slapen. Maar sinds hij 5 mnd is krijgt hij geen voeding meer voor t naar bed gaan. Hij is nu bijna 10 mnd.

Liefs Maaike

Hai,

Ze hebben tot 1 jaar nog wel 500ml melkprodukten nodig, hoor. Lekker duidelijk al die cb verhalen!! Vanaf 1 jaar kun je de laatste fles gaan afbouwen en daarna laten vervallen, zou 'm nu nog lekker geven, zeker als ze daar lekkerder door slaapt, zou wel de rijstebloem gaan afbouwen, die heeft ze eigenlijk niet meer nodig als ze 's avonds warm eet en evt toetje krijgt. Verder lekker geven, hoor.

Mijn kinderen zijn nu 11 mnd en krijgen ook nog elke avond een beetje melk voor het slapen gaan, gewoon omdat ze het lekker vinden en omdat ze het gewend zijn

Precies lekker blijven geven.
Net een nieuwe Topic geopend over de vraag of wat ik geef te veel is.
Maar ik geef Joëlla dus nog steeds een volle fles met 2 schepjes rijstebloem voor het slapen gaan, en ze vind hem heerlijk.
Volgens mij geven kindjes zelf wel aan wanneer ze het niet meer willen.

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

Lorenzo krijgt ook nog een flesje voor het
slapen gaan ong.100ml
eerder deedik er nog rijstebloem door en toen
dat pak leeg was heb ik geen nieuwe gehaald

het cb hier wil ook dat ik die fles eraf doe zou
een dikmakertje zijn maar voor Lorenzo is het
een afsluiting van de dag en heeft er nog behoefte
aan ...en ach er zijn zoveel mensen die nog warme melk
drinken voor het slapen gaan

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Stef krijgt ook nog steeds een flesje van 150cc voor het slapen gaan hoor. Meestal is het zelfs voor de helft pyamapapje want die vindt hij zo lekker..... Ik ben niet van plan om die eraf te halen, want hij geniet er echt van, maar ik weet wel dat het cb dat liever wel zou zien.... Ik vind het trouwens ook wel nodig, want anders krijgt hij op een dag maar 300cc binnen....

Liefs Annet

Thom (vandaag negen maanden) drinkt al een paar weken geen melk meer voor het slapen gaan. Hij gaf duidelijk aan er geen behoefte meer aan te hebben, dus hebben we zijn laatste fles laten vallen. Wat dat betreft kijk ik gewoon naar wat hij zelf aangeeft..
Groetjes mv Thom

Terug
Bovenaan