Gevoel alsof de baby dwars door mijn buik naar buiten wil....

Heeft iemand anders dit ook?; en hoe ga je ermee om?
De afgelopen week zijn er bijna dagelijks momenten waarop de kleine zo ontzettend hard duwt dat het gewoon pijn doet....Er verschijnt dan ook een behoorlijke bobbel op die plek en vooral rond mijn navel of boven bij mijn ribben vind ik het echt niet fijn. Mijn neiging is eigenlijk om terug te duwen maar dat vind ik ergens dan ook weer zielig....wie weet wat ie aan het doen is daarbinnen.....
 
tja, ze krijgen steeds minder ruimte... je kunt er serieus gekneusde ribben van krijgen, dus dan weet je het wel!

ik herken wel wat je zegt, bij mij gebeurt dit ook, ik zou willen dat ie zo hard naar beneden zou duwen, dat mag onderhand wel......
(40 weken + 6dagen zwanger...)

Groetjes,
 
Hoi Elin
Ik herken dat wel hoor! Bij mij is die kleine ook lekker actief bezig.. Gelukkig doet het bij mij niet zo n pijn! Af en toe geef ik gewoon zachtjes een duwtje hoor en dan schuift hij/zij meestal wel weer een beetje op.. hihi
Hoe lang moet je nog? Verder alles goed?

Gr S
 
De bobbel moet wel een knie of een voetje zijn! Sterk duwen misschien niet, maar licht met je vingers duwen, zoals een echoscopiste of de vk doet, of even licht 'inmasseren' kan je wel. Zo ben je ook nu met je baby aan het spelen!
Er was wel een artikeltje erover bij een van de nieuwsbrieven een paar weken geleden.

Het kleintje wilt allen hun benen straak, zoals het nog rond 20 weken kon ;).

Als mijn 'alientje' echt actief is, laat ik de mededader ook met hem wat spelen. Mijn partner vindt het ontzettend leuk!

Ben nu 30 wk, mijn buik is echt zoals 'zo'n kleine, leuke bal!', volgens de vk is de baarmoede al hoog, en mijn lever voel ik als de kleintje wilt ('s nachts!) 'dansen'.
 
Terug
Bovenaan