gevoel dat het niet goed is

moet even iets kwijt.
3 weken geleden hebben wij de eerste echo gehad. 6.1 week met een kloppend hartje.
Sinds die tijd had ik steeds de bekende steekjes in de buik, na vb sporten en ook een harde buiken gevoel na de sex. Sinds een paar dagen voel ik dit helemaal niet meer. Ik ben nu zo bang dat het net goed is. Wel moet ik nog steeds regelmatig eten en ben ik nog moe. Misschien zit ik mijzelf wel gek te maken. het kan natuurlijk ook zo zijn dat mijn buik voor de grootte van het kindje op dit moment goed is en niet hoeft te rekken, maar ik krijg het niet uit mijn hoofd.
iemand advies?
 
he meis zolang je geen kramp en geen bloedverlies hebt hoef je geen zorgen te maken , ik had die zorgen ok hoor maar die steken zijn ej banden die pijn doen, je buik gaat ruimte nemen voor de kleine en dat vinden je banden niet erg prattig en gaan tegen werken en dat voel je, het kan van steken tot ect kram gevoel krijgen, dat kramp gevoel heb ik dus gehad aangezien bij mij de 2de is .

De harde buik gevoel; zijn je darmen , je lichaam verandert en jedarmen moeten ruimte gaan maken waardoor er dus vocht in kan gaan zitten

beste is lekker rusten en lekekr warme melk of zo drinken.Nogmaals wees niet bang zolang je geen kramp hebt en geen bloedverlies is er niks aan de hand

liefs
 
Bij twijfel gewoon vk of gyn bellen. Heb het pas in mijn naaste omgeving meegemaakt dat het niet goed was. Zonder enig bloedverlies of krampen. Dat komt niet vaak voor maar als je twijfelt gewoon bellen!
 
Die steekjes heb ik bij Loïs ook gehad, bij Sven kwamen ze af en aan en na 7 weken helemaal niet meer. Ik heb me er geen moment druk over gemaakt want je baarmoeder kan toch niet al die tijd blijven steken lijkt me. Waarschijnlijk doet het hormoon goed zijn werk dat de baarmoederspier al goed ontspant en je dus geen klachten meer hebt. lijkt me een positief teken!!
 
Hallo meiden,
bedankt voor jullie meedenken. De misselijkheid, maagzuur en moeheid zijn nog aanwezig, dus ik moet er maar gewoon vertrouwen in hebben. Donderdag weten we meer.
groetjes
 
Terug
Bovenaan