gevoel dat mn buikje nu kleiner is dan vorige week.... herkennen jullie dit?

A

Anoniem

Guest
hoi dames...

nou t onderwerp zegt het al... volgens mensen uit mn omgeving stel ik me aan en groeit ie alleen maar meer hahaha  maar voor mijn gevoel is die kleiner of in ieder geval minder naar voren toe! kan dat?

liefs miranda
28wk, 4 dage

Hi Miranda,

Bij mij verschilt het ook vaak. Een paar weken geleden was m'n buik ineens heel erg gaan groeien, de laatste tijd weer constant, en gisteravond leek het bijna weer alsof niet zwanger was. Ligt er ook maar net aan wat voor kleren ik aan heb. En als ik moe ben, lijkt m'n buik ook meer uit te zetten. Daarnaast zal het ook vast weer liggen aan waar die ergens in m'n buik zweeft. Soms zit ie heel laag en soms weer hoog.

Maar ondertussen groeit ie van jou (en van mij) vast rustig door! ;-)

Charlotte

Hoi hoi,

Nou ik het het ook wel eens gehad hoor maar ze zeggen dat je soms een groeispurt kan maken en dat het dan ff rustig is. Maar onder tussen groeit ie rustig door die buikjes van ons alleen denk ik dat het een ander meer op valt dan dat wij zelf denken.

Liefs Fruit Girl

Hoi hoi....

Ik heb precies hetzelfde. Afgelopen weken kon ik mijn eigen kleiding niet echt lekker meer aan, maar deze week heb ik mijn oude broeken weer aan. Nu tegen het einde van de week begint het allemaal weer te knellen. Ik denk dat het te maken heeft met vermoeidheid en eventueel mijn darmen die opgezet zijn.

Groeten Korrine 18+4

hihi ik heb t zelfs als ik in mn nakie voor de spiegel sta dan denk ik he hij is gekrompen haha

maja zelf kijke je hele tijd na je buikje dus veranderingen zie je ook niet zo goed nee das waar..

liefs miranda
28wk,5dag

Terug
Bovenaan