Gevoel van alleen..

Hi allemaal! Ik ben morgen 37 weken zwanger en merk dat ondanks ik veel steun en liefde krijg van mijn vriend (vader van het kind) ik mij toch alleen voel.. Ik weet niet hoe ik dit moet omschrijven verded, maar hoop dat er mensen op aanslaan. Ook merk ik dat doordat mijn vriend gewoon werkt nog en ik thuis zit, ik onzeker wordt over van alles en nog wat. Ben ik nog wel leuk genoeg? Andere ‘niet zwangere’ vrouwen zijn toch veel knapper..

Heeft iemand tips? Zijn dit hormonen? Ik ken dit gevoel namelijk niet! HELP!
 
Hey heyy,

Mijn vorige zwangerschap had ik dit de gehele zwangerschap.
Ik ben nu 13 weken zwanger mijn man helpt me met alles maar merk dat het niet genoeg is terwijl het zeker weten wel genoeg is...
Moodswings en alleen zijn maar ik merk ook dat ik niet veel zin heb in mensen omdat ik zo wisselvallig ben.

Ik denk dat dit heel veel met je hormonen te maken heeft. Toen ik bevallen was van mijn dochtertje waren al die gevoelens in 1 klap weg.
Hoop dat je er iets aan hebt ik denk echt niet dat je de enigste bent.
Liefs
 
Bij mij waren het wel hormonen. Soort van depri gevoel als ik ongesteld moet worden maar dan 100x erger. Bah wat een rotgevoel en wat vervelend dat je je zo voelt.

Ik was aan het einde ineens ook zo onzeker en angstig. Persoonlijk denk ik "hallo hormonen". Maar houdt jezelf goed in de gaten. Na de bevalling werd het bij mij minder. Heb je dat gevoel dan nog dan zou ik ervoor hebben gekozen om met iemand te praten.

Hopelijk ben je er snel van af ☺️ succes met de laatste loodjes ?
 
Ja, heel erg herkenbaar. Heeft ook met verandering te maken, stukje onzekerheid komt om de hoek kijken.. 
Nu nog tijd om dingen te doen en op te pakken, maar het lukt niet. Soms lastig om je er toe te zetten. De rest van de wereld draait door en jij staat even stil.
Straks de verandering van een baby in huis en dat vergt ook weer wat aanpassingen. Het kost allemaal tijd en het wennen hoort er allemaal bij.
Praat over de dingen die je dwars zitten met je partner en met de mensen die dicht bij je staan. Of hier zo.
Je gevoel is niet gek hoor, alles behalve. Ik had het ook, in het begin tot 15 weken van de zwangerschap, nu ben ik relaxt en heb ik mijn energie en mij positieve mindset weer terug.
Probeer je vooral te focussen op positieve zaken en probeer vooral te genieten van elkaar, nu zonder baby en strax met baby. Heel veel succes.?
 
Terug
Bovenaan