Gevoel van geslacht

Ik ben 28 weken zwanger van ons tweede kindje...
Deze zwangerschap verloopt precies hetzelfde als mijn vorige zwangerschap. Weer kotsmisselijk, weer draag ik het naar voren enz...

Nu ga ik er HELEMAAL vanuit dat we weer een zoontje zullen krijgen, ik ben zelfs al helemaal aan het idee gewend.

Onze buurvrouw is onlangs bevallen en had een heel andere zwangerschap als bij de eerste en inderdaad het was dit keer een ander geslacht!

Nu ben ik benieuwd of sommige ook een zelfde zwangerschap hebben gehad en ook inderdaad weer hetzelfde geslacht kregen of juist niet?
 
Tja, ik denk toch echt dat het verschillend is hoor Marloes. Wij hebben twee kinderen, twee dochters. En beide zwangerschappen waren heel verschillend. Mensen om ons heen waren dan ook van een zoon overtuigd. Dus niet...

Groetjes...
 
hallo marloes ik ben zwanger van ons tweede kindje en toen ik 16 was ben ik bevallen van mijn zoontje die is nu 3 en een half bij deze zwangerschap heb ik echt superrrrrrr veel last dan bij de vorige vooral heftige banden pijn kan niet ver lopen was in het begin heel erg moe en fut loos nu soms ook nog wel en heel erg misselijk en deze draag ik helemaal rond van de eerste was ik wel veel dikker dan van deze ik hoop tuurlijk als het een meisje word heb je van alle twee wat maar ja je hebt het niet voor het kiezen en het belangrijkste vind ik dat het gezond is veel geluk met je zwangerschap.groet.... bianca
 
En weet je wat ook helpt over 'denken welk geslacht':
Wat je al gewend bent.

Mijn moerder heeft 3 meiden gekregen (waaronder ik) en mijn zij 'WEET ZEKER' dat wij ook een meid krijgen.
En mijn schoonmoeder heeft 2 zoons (waaronder mijn vriend) en een kleinzoon en zij 'WEET ZEKER' dat we een mannetje krijgen.

En wij weten 't ECHT NIET....
Willen 't ook nog niet weten.
Hebben ook geen voorgevoel.
Ook geen voorkeur.
 
Hoi hoi,

Heb je al op www.babybrabbel.nl gekeken, online testen, voorspellingen en dan de chinese conceptie. Mijn zus en ik zijn even heel veel gaan controleren, wijzelf bij onze kids en bij vrienden. Heel veel klopt ook eens doen misschien zegt dit wel ander geslacht.
Nice to try...succes.
Gr.
 
Ik vind het allemaal bakerpraatjes, ook dat van babybrabbel. Daar kwam uit dat we een jongetje zouden moeten krijgen, maar het is dus een meisje.
Veel mensen zeggen dat ik een meisje krijg omdat ik naar voren draag, maar mijn moeder daarentegen zegt dat het een jongen wordt omdat ik precies hetzelfde draag als haar, toen ze mijn broer kreeg......
Gewoon afwachten of een pretecho laten maken dus
 
hoi,
ik ben nu 27 weken zwanger van mijn 2e zoon.
ik heb veel meer klachten als bij de 1e.
ik ben minder aangekomen tot nu toe.
maar ik denk dat het weinig wil zegen of je nu naar voren draagt of niet.
wat maakt het uit als het maar gezond is....toch?
en als je het zo graag wilt weten vraag het dan ??????

succes lillian.
 
Terug
Bovenaan