Hey,
Ik ben juist vandaag 18 weken zwanger
Ik wist pas dat ik zwanger was op 10 weken,ja is laat he.
Men regels bleven uit en zo maar was veel vermagerd en veel stress dus ik dcht dat het hierdoor kwam.
Ik voelde mij ook helemaal niet zwanger,nu vanaf ik het wist,voelde ik me ineens wel zwanger,het leek of men buik begon te groeien en zo.
Was het nu van ervoor al zo maar datik dit niet zag omdat ik ook totaal niet aan een zwangerschap dacht weet ik niet.
Nu de enige kwaaltjes dat ik had was een beetje moe zijn,maar misselijk ben ik dus bijna nooit geweest,dus het voelde ook niet echt aan dat ik zwanger was,was wel een raar gevoel,want ja je weet het wel maar je voelt het niet he en heb ik wel veel gedacht dat er iets niet in orde was,maar was dus eigenlijk wel alles in orde.
Nu ben ik dus 18 weken en sinds een week of twee voel ik af en toe mijn kindje,in het begin wist ik niet goed wat dit was want iedereen sprk over die bekende brubbeltjes en zo maar dat had ik niet,ik voelde dus echt kleine stampjes maar langs de andere kant geloofde ik het niet.
Nu ondertussen kan ik het gevoel beter herkennen en het is dus echt wel het kindje.
Als ik mijn hand op men buik leg(en het heeft er zin in) dan reageerd het daar wel op,is echt wel leuk hoor en moet zeggen nu voel ik mij dus echt wel zwanger,dit gevoel zal ook sterker worden naargeland het vorderen van de zwangerschap.
Je krijgt echt een band met je kindje en dat gevoel ja kan het echt niet omschrijven hoe leuk het is.
Jullie zullen je binnekort ook wel zeker en vast zwanger voelen hoor,denk dat het ook een beetje een gevoel is dat moet groeien en hoe langer je je babytje draagt hoe meer je er van houd
Groetjes orchideke